Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvorfor 1070 vs 1080. 150 vs 180w, Mine ligger på 800-1mill?

Lurer på å ofre ett til 1080 jeg, hva mener dere?

 

Alle gpu off(6st) på med varme ovner, hehe.

Vil se hvor mange wu jeg klarer.

 

Over 4 uker siden jeg kjørte win update, så det er og en grunn for å teste med. chrome://flags/#enable-nacl

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor 1070 vs 1080. 150 vs 180w, Mine ligger på 800-1mill?

Lurer på å ofre ett til 1080 jeg, hva mener dere?

 

Alle gpu off(6st) på med varme ovner, hehe.

Vil se hvor mange wu jeg klarer.

 

Over 4 uker siden jeg kjørte win update, så det er og en grunn for å teste med. chrome://flags/#enable-nacl

 

Når du nevner det med varme, så tror jeg trenger å ha på alle 3 skjermkorta mine + nacl for å holde varmen her i stua. Ellers må jeg ha på extra varme. Blir litt mindre wu da... Virker som de fleste har oppe nacl i Chrome her nå, så da når vi kanskje målet ditt uansett?

Lenke til kommentar

Ca 8 min iflg Chrome, men jeg kjører to instanser av Chrome, så i praksis er det ca 4 min per wu for maskinen som helhet. Kan evt korrigere  om jeg gidder ta tiden :p

Samme som jeg har på 5960x 3700, 4min ca. Nå er 10 maskiner på nacl, Hehe.

Den ene er veldig varm på 4200, ca 85-90c. Men funker enda. Den er første off fra 4200., De andre er ca 60c

Og jo, denne maskinen vil produserer mindre, jeg bruker den, hehe.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Blir rørt av engagemanget her :)

 

Samtidig skuffet over egen innsats. Vannpumpe med dårlig kontakt og er nesten aldri hjemme for å overvåke.

 

Kommer tilbake til helga. Om jeg får fri...

 

Redigert:

Vannpumpa har ikke lang nok ledning til å nå CPU-header. Kan jeg fortelle hovedkortet at CPU-fan = chasisfan 2?

 

Og gjerne ringe politiet når CPU bikker 98 grader igjen!

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar

 

Hvorfor 1070 vs 1080. 150 vs 180w, Mine ligger på 800-1mill?

Lurer på å ofre ett til 1080 jeg, hva mener dere?

 

Alle gpu off(6st) på med varme ovner, hehe.

Vil se hvor mange wu jeg klarer.

 

Over 4 uker siden jeg kjørte win update, så det er og en grunn for å teste med. chrome://flags/#enable-nacl

 

Når du nevner det med varme, så tror jeg trenger å ha på alle 3 skjermkorta mine + nacl for å holde varmen her i stua. Ellers må jeg ha på extra varme. Blir litt mindre wu da... Virker som de fleste har oppe nacl i Chrome her nå, så da når vi kanskje målet ditt uansett?

 

Vi har over 50000 wu nå, jeg er selv på nesten 2000wu på 24timer.

Lenke til kommentar

Blir rørt av engagemanget her :)

 

Samtidig skuffet over egen innsats. Vannpumpe med dårlig kontakt og er nesten aldri hjemme for å overvåke.

 

Kommer tilbake til helga. Om jeg får fri...

 

Redigert:

Vannpumpa har ikke lang nok ledning til å nå CPU-header. Kan jeg fortelle hovedkortet at CPU-fan = chasisfan 2?

 

Og gjerne ringe politiet når CPU bikker 98 grader igjen!

Hvorvidt det går er vel avhengig av hovedkortet du har. At maskinen skal skrus av når CPU når 98 grader bør da være mulig i hvert fall. 

Lenke til kommentar

Jeg kjører nå NaCL på full og folding med GPU på full. Det går ikke noe tregere med NaCL, men jeg får nå 1/3 av PPD på GPU.

Litt imponerende at både CPU og GPU holder seg under 40 grader på full guffe.

GPU Utilization er veldig lav når jeg kjører NaCL i tillegg. Den ligger under 50%.

Endret av DJViking
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takker, ser ut for vi klarer mitt ønske nå. Så kan vi prøve å slå ppd 1,647,470,175 i november. :)

Gjerne for meg. Svart fredag kommer men da skal jeg kaste telefonen og telte i skogen langt fra sivilisasjon. Men er ikke sikker på hva War har tatt av forhåndsregler. . Så godt mulig vi går på en smell.

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd å sette Folding på mobiltelefon? Jeg forsøkte i Chrome, men det var visstnok ikke støttet.

Ellers så finnes det en App Folding@Home, men er laget av Sony Mobile Communications. Tenkte jeg kunne la mobiltelefonen jobbe mens den står på lading.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sonymobile.androidapp.gridcomputing

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...