Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3-4 980ti i rma , kommer sterkere tilbake.

1080 blir moro å teste, men husk at de sliter med minneproduksjonen, så den første batchen selges til 100dollar stivere pris (FA) bare så de som blar opp skal kunne få smake på de , regner da med at prisen senkes 1000kr mot jul 

Lenke til kommentar

3-4 980ti i rma , kommer sterkere tilbake.

1080 blir moro å teste, men husk at de sliter med minneproduksjonen, så den første batchen selges til 100dollar stivere pris (FA) bare så de som blar opp skal kunne få smake på de , regner da med at prisen senkes 1000kr mot jul 

 

Ja Founders Edition kommer først, men de andre custom korta er venta en gang i Juni, men sikkert ikke i stort volum, og sikkert til 7-8000 kr.

Lenke til kommentar

Storforldere har jo ikke pcene på rom man er i. 

Men ja skal ting i rack så må varmlufta ut av kassa. 

2-3-viftekort dør også ogfte så mange uker i året med 0 ppd. 

 

Vi har hatt 50 pcer på det meste, med den nye serien kan vi ha 5 pcer / halvt rack og samme produksjon kanskje. 

På tide å ta 16nm med i planen av å redusere volum på dette. 

Har vel brukt 3 årsverk på folding  :scared: i tid 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Storforldere har jo ikke pcene på rom man er i. 

Men ja skal ting i rack så må varmlufta ut av kassa. 

2-3-viftekort dør også ogfte så mange uker i året med 0 ppd. 

 

Vi har hatt 50 pcer på det meste, med den nye serien kan vi ha 5 pcer / halvt rack og samme produksjon kanskje. 

På tide å ta 16nm med i planen av å redusere volum på dette. 

Har vel brukt 3 årsverk på folding  :scared: i tid 

Ja sant, eller gjør som meg: Alle deksel av, minus er mere hybelkaniner, men kjøligere.

Men nå det er sakt, så har jeg aldri sent inn rma på stock kjølerne på grunn av viften.

I dag har jeg 3x980 msi stock, støyer som fann.

 

PS: Klarer 160+ oc på dem. 2x980 på 600w platinium psu fractal. :tease: med nacI kjørende :)

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Sliter dere med winupdate?

Skru av da, Service-winupdate=disabled.

Så starter dere opp når DU vil oppdatere windows.

PS: Er det jeg gjør nå, sist var 24/4/16.

 

Gjør det for å få gpu igang igjen.

 

Sorry: Glemte å si at når winup maser om en restart: da setter jeg den til disablet og trykker stop.

 

Da er du sjefen; blir oppdatert når DU tar en restart. Happy folding folkens, håper dere skjønner :love: 

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Haha ja kinachimt

Permanent ja, enhver folder må ha 100 kurser.

Jeg ville ha 400A , nettselskapet sa nei.

Så ville jeg ha gulvskap, eletrikerfirmaet lo og trudde jeg tulla.. Så ville jeg ha 400v , eletrikerfirmaet sa det ikke var nødvendig, gadd ikke sette inn transformator så nå kan jeg ikke sette inn hurtigladere for bilene, men må kjøre kabling for 32A, men bruke 16Ac og lade lenge og sikkert...

 

Spurte om å få lagt ut 63A i boden, elektrikerfirmaet sa nei, sjevfordeling av nettet mener de.

 

Stakkars privatperson sliter med å få fornuftig størrelse på det eletriske, de trur jeg er gææern og har satt ned foten, sakte men sikkert vinner jeg frem med kampen om å få nok strøm til å skru på en pc samtidig som lyset er på...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...