Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det viktigst? Eller er forskningen som er viktigst?

Sorry klarte ikke å la være :)

Alle mine gpu er off, for varmt ute :)

Ja, for da kjøper vi mer som vil bidra mer...

Sorry klarte ikke å la være :)

 

Mine 2 msi gold limited brant opp i natt, derav lav ppd. Er vel 4 kort i rma nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
 

Ja, for da kjøper vi mer som vil bidra mer...

Sorry klarte ikke å la være :)

 

Mine 2 msi gold limited brant opp i natt, derav lav ppd. Er vel 4 kort i rma nå.

 

Jeg kjenner kun en person som har klart å få fyr på skjermkortet sitt... Jeg har veldig lyst til å spørre hvordan det skjedde, men du vet kanskje ikke grunnen? 

Lenke til kommentar

Går raskt med en 5960X ja. Kan liksom ikke folde på GPU og CPU samtidig, blir for varmt i loopen. :p

 

Iflg OCN.

 

 

 

I fold 2 980Tis and in Windows 7 they got about 900K-1.1M PPD at 1400mhz , they are now running in Linux mint with 346.96 drivers and 1450mhz getting 1.2-1.5M

Tenkte jeg skulle prøve det samme på de 2x 980 som folder nå dedikert. De andre 2x 980Ti er i foreldrenes rig, så de kan jeg ikke kødde med. :p

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

 

:whistle:

 

Om du tenker på meg, så var det ikke min feil! Var en gammal chiefaenskap som gjorde det. ^^ 

 

R.I.P 780 Classy.

Kompis mange årsiden... Tror det var CS det gikk i. En dag så kom det røyk fra kabinettet... 

 

Ahh, for meg så kom det flammer opp av 8 pin kontaktene. Husker War hjalp meg med RMA den gangen. Lenge sia gitt!

Lenke til kommentar

 

Er det viktigst? Eller er forskningen som er viktigst?

Sorry klarte ikke å la være :)

Alle mine gpu er off, for varmt ute :)

Ja, for da kjøper vi mer som vil bidra mer...

Sorry klarte ikke å la være :)

 

Mine 2 msi gold limited brant opp i natt, derav lav ppd. Er vel 4 kort i rma nå.

 

Hehe, helt ok, hehe. Dere kjenner meg så sier ikke mere om det.

Har ventet lenge på å få evga sc, får det mandag. Men varmt nok så blir det montert men ikke folding.

27c her nå og bruker bare ca 1000w på folding, Er stille her nå.

 

Betroz: Du sier noe der, må få fingen ut(ja dere vet) å få den i gang.

Lenke til kommentar

Går raskt med en 5960X ja. Kan liksom ikke folde på GPU og CPU samtidig, blir for varmt i loopen. :p

 

Iflg OCN.

 

 

 

I fold 2 980Tis and in Windows 7 they got about 900K-1.1M PPD at 1400mhz , they are now running in Linux mint with 346.96 drivers and 1450mhz getting 1.2-1.5M

Tenkte jeg skulle prøve det samme på de 2x 980 som folder nå dedikert. De andre 2x 980Ti er i foreldrenes rig, så de kan jeg ikke kødde med. :p

Det er per kort? Eller totalt? 

 

 

 

Ahh, for meg så kom det flammer opp av 8 pin kontaktene. Husker War hjalp meg med RMA den gangen. Lenge sia gitt!

 

Javel... Det må ha gått varmt for seg der ja. 

Lenke til kommentar

Min ferskeste GPU-død gikk ut med et smell og lysglimt - og røyk :) En 7970 i en rigg som plutselig var slått av, og ikke ville på med vanlig bryter. Slår av PSU og trekker ut ATX-pluggen, setter inn igjen og slår på: POFF!. En av hva-det-nå-heter på baksiden hadde "eksplodert" og kortet ville ikke virke mer.

Lenke til kommentar

Mine 2 msi gold limited brant opp i natt, derav lav ppd. Er vel 4 kort i rma nå.

Hvordan klarte de å brenne opp? Dårlig kjøling?

Får du skjermkortene på garanti/reklamasjon dersom de brenner opp?

 

Har man innboforsikring kanskje man kan få dekket noe av tapet (minus egenandel).

Lenke til kommentar

 

Mine 2 msi gold limited brant opp i natt, derav lav ppd. Er vel 4 kort i rma nå.

Hvordan klarte de å brenne opp? Dårlig kjøling?

Får du skjermkortene på garanti/reklamasjon dersom de brenner opp?

 

Har man innboforsikring kanskje man kan få dekket noe av tapet (minus egenandel).

 

Når du kjører på max så dør kortene, jeg liker å ha dem kjøligere, mere støy men kaldere.

Så nå venter jeg på at mine 2 andre msi 980 tar kveld på grunn av viftene på 100% klarer ikke å kjøle nok.

PS: Forskjell på 2200 vs 4400. Msi vs evga.

Lenke til kommentar

 

 

Mine 2 msi gold limited brant opp i natt, derav lav ppd. Er vel 4 kort i rma nå.

Hvordan klarte de å brenne opp? Dårlig kjøling?

Får du skjermkortene på garanti/reklamasjon dersom de brenner opp?

 

Har man innboforsikring kanskje man kan få dekket noe av tapet (minus egenandel).

 

Når du kjører på max så dør kortene, jeg liker å ha dem kjøligere, mere støy men kaldere.

Så nå venter jeg på at mine 2 andre msi 980 tar kveld på grunn av viftene på 100% klarer ikke å kjøle nok.

PS: Forskjell på 2200 vs 4400. Msi vs evga.

 

Man burde vel kunne oppdage i god tid at kortene begynner å overopphete og dermed ta steg for å avlaste dem eller bedre kjøle dem ned.

Nå skal det sies jeg har aldri hatt noe slags havari, men så har jeg heller ikke kjørt så heftig og intensivt som dere. Min PC står på 24/7, men jeg urorer meg av og til at den skal overopphete og bli ødelagt eller i det værste fall brenne opp mens jeg er ute på arbeid.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...