Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er det ikke sikkert at halve laget har 4c8t eller bedre. Mener endel andre folder GPU på i3'er, og det kan ikke være noen optimal combo å kjøre både NaCl og (1 eller 2) GPU på fire tråder dersom det er maksimal PPD som er målet. Å sette på SMP/NaCl og på den måten ødelegge GPU-folding er meningsløst. I tillegg er det ikke alle som bruker Chrome, selv er jeg egentlig Firefoxbruker...

Jeg foretrekker at viktige (sikkerhets)oppdateringer installeres. Ser ikke noen grunn til å la være. Om man må la maskinen sin være utsatt for at NaCl skal kjøre pent er det noe galt med sistnevnte. Kall meg gjerne amatør, men når en plugin som skal gi Stanford workunits failer fordi man faktisk lar den tygge på workunits føler jeg den beskrivelsen i større grad passer på programvaren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svaret på denne: windows update-reboot flere ganger om dagen.

Og nei jeg har aldri lest om noen som kjører I3 på folding(har du?)

 

Min oppskrift:

NacI=idle

Smp=idle

Gpu= core 17/18/21 below normal :tease:

Maser ikke mere her om det, dere er lei maset mitt, samme er jeg om ppd maset. Så happy folding folkens: Pm fra nå av(redd for å bli banned fra hw.no) :green:

 

PS: Alle gpu off, men enda 26,1c inne.

Min måte å spare penger til 1080 kortene :tease:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Svaret på denne: windows update-reboot flere ganger om dagen.

Og nei jeg har aldri lest om noen som kjører I3 på folding(har du?)

 

Min oppskrift:

NacI=idle

Smp=idle

Gpu= core 17/18/21 below normal :tease:

Maser ikke mere her om det, dere er lei maset mitt, samme er jeg om ppd maset. Så happy folding folkens: Pm fra nå av(redd for å bli banned fra hw.no) :green:

 

PS: Alle gpu off, men enda 26,1c inne.

Min måte å spare penger til 1080 kortene :tease:

Jeg bruker i3 med GPU til folding... 

Lenke til kommentar

Svaret på denne: windows update-reboot flere ganger om dagen.

Jeg installerer alle oppdateringer som kommer, men foretar en restart svært sjeldent. Anser det som fordelen med Linux. Likevel prøver å unngå oppdatering av driver fra Nvidia ettersom det i enkelte tilfeller krever en restart. Usikker på hvordan folding ville taklet en oppdatering av driverne. Vet fra før at HW acceleration ikke virker helt etter oppdatering.

 

På min forrige arbeidsplass hadde jeg en maskin som kjørte Windows. Jeg ble såpass irritert over hvor ofte den foretok en restart at jeg modifiserte Registry for å forhindre det. Man får opp en irriterende varsel om restart ved jevne mellomrom, men i det minste så tvinger ikke Windows en restart.

Lenke til kommentar

Noen ser på prodsentens garanti som kvalitetsmål på produktet. 

Garantitider er markedsføring og lite å si for oss som bor i norge. 

 

Yes kortet holdt i 5,1 år, sjegget i postkassa. 

Vil helle ha det slik, kortet holdt i 3 år, fikk nytt som holder i 3 år igjen for å så komme inn i en evgi rma-runde med nye kort hele tiden. 

 

Ja det vil øke prisene på sikt, men det er nå kvasse krav vi foldere har til bruk og det er ikke vi som påvirker noe som helst prismessig. 

RMA blir analysert av produsent i bulker, om ikke annet får vi bedre produkter. 

Lenke til kommentar

Noen ser på prodsentens garanti som kvalitetsmål på produktet. 

Garantitider er markedsføring og lite å si for oss som bor i norge. 

 

Yes kortet holdt i 5,1 år, sjegget i postkassa. 

Vil helle ha det slik, kortet holdt i 3 år, fikk nytt som holder i 3 år igjen for å så komme inn i en evgi rma-runde med nye kort hele tiden. 

 

Ja det vil øke prisene på sikt, men det er nå kvasse krav vi foldere har til bruk og det er ikke vi som påvirker noe som helst prismessig. 

RMA blir analysert av produsent i bulker, om ikke annet får vi bedre produkter. 

Sorry war ikke ening. 10år er bedre komponenter i dubedittene våre. Ta dine(3) 1500w psu som ett eksempel.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

 

Noen ser på prodsentens garanti som kvalitetsmål på produktet. 

Garantitider er markedsføring og lite å si for oss som bor i norge. 

 

Yes kortet holdt i 5,1 år, sjegget i postkassa. 

Vil helle ha det slik, kortet holdt i 3 år, fikk nytt som holder i 3 år igjen for å så komme inn i en evgi rma-runde med nye kort hele tiden. 

 

Ja det vil øke prisene på sikt, men det er nå kvasse krav vi foldere har til bruk og det er ikke vi som påvirker noe som helst prismessig. 

RMA blir analysert av produsent i bulker, om ikke annet får vi bedre produkter. 

Sorry war ikke ening. 10år er bedre komponenter i dubedittene våre. Ta dine(e) 1500w psu som ett eksempel.

 

Vi vil ikke ha ting som varer lenge, vi vil ha neste generasjon gratis før garantien går ut. 

 

Jeg kjøpte 295x2, døde, fikk 480, døde fikk 590, døde fikk 690, døde fikk 780ti, døde fikk 980.... lever. 

Hadde jeg kjøpt 295x2 med hiend kvalitet og 10 års garanti hadde jeg hatt det ennu. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...