Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal selge x99-hk 

Skal prøve denne 

https://www.komplett.no/product/850494/datautstyr/hovedkort/intel-socket/msi-x99a-godlike-gaming-socket-2011-3

 

Noen som skal bygge seg x99, si ifra 

Du bytter maskinvare fortere enn jeg bytter sokker  :rofl:  :rofl:

Det Asus-S kortet du skal bytte ut?

 

EDIT: Damn, så bra ut. Forsterket pci-e kontakter og helt blackout/rødt. 

 

Så et bilde der noe testa et Gigabyte hk så kom Pci-E kontakten med gpu på vei ut. :p

 

Fy fxxx, over 5k for ett hk, er folding mye raskere på det kortet :nei:

Ikke nødvendigvis (Et klart nei igrunn) men er jo greit å ha litt mer snacks her og der. Eneste er vel Oc socket, men har muligens ikke så mye å si for deg War? 

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

 

Skal selge x99-hk 

Skal prøve denne 

https://www.komplett.no/product/850494/datautstyr/hovedkort/intel-socket/msi-x99a-godlike-gaming-socket-2011-3

 

Noen som skal bygge seg x99, si ifra 

Du bytter maskinvare fortere enn jeg bytter sokker  :rofl:  :rofl:

Det Asus-S kortet du skal bytte ut?

 

EDIT: Damn, så bra ut. Forsterket pci-e kontakter og helt blackout/rødt. 

 

Så et bilde der noe testa et Gigabyte hk så kom Pci-E kontakten med gpu på vei ut. :p

 

Fy fxxx, over 5k for ett hk, er folding mye raskere på det kortet :nei:

Ikke nødvendigvis (Et klart nei igrunn) men er jo greit å ha litt mer snacks her og der. Eneste er vel Oc socket, men har muligens ikke så mye å si for deg War? 

 

Okay, blir spillene raskere da enn om jeg velger dette: https://www.komplett.no/product/841762/datautstyr/hovedkort/intel-socket/msi-x99a-raider-socket-2011-3

Neida folkens bare trekker i dere. Det er nok det jeg velger.

Lenke til kommentar

 

Dette blir jo veldig of topic... men det finnes ikke pappvin som kan sies å være god i den grad at kvaliteter som, Tanniner, Aroma, Smak og Balanse. Det fungerer med formål om å få opp promillen i blodet, og kan brukes i saus. Men det er liksom alt.

 

Tenker jeg kjøper inn 2 slike flasker i morgen  :)

 

Ellers gleder jeg meg stort til war passerer 5 milliarder. Det blir helt konge. Merker jeg er spesielt stolt over den prestasjonen. Takk så mye til Stian som har gjort en helt fantastisk innsats. Føler meg så heldig som har møtt en sånn type  :love:  :love:

Lenke til kommentar

Ellers gleder jeg meg stort til war passerer 5 milliarder. Det blir helt konge. Merker jeg er spesielt stolt over den prestasjonen. Takk så mye til Stian som har gjort en helt fantastisk innsats. Føler meg så heldig som har møtt en sånn type  :love:  :love:

 

Ja. Neste store for han blir 10 milliarder nå da, men det tar vel en stund. :)

Lenke til kommentar

5 milliarder tok x(2006? ) hvordan finner jeg ut..  år å få

De neste 5 tar 1 år og 4 mnd.. 

#Teknologi, hardwaren har blitt kraftigere en det ser ut som, for 3 ganger har de nerfet ppden for gpu for å unngå de høye tallene så ingen forstår noe lenger. 

Typisk war har 5495484387349439390459856849349458548459349439345954

Sier ingen noen ting. 

 

 

Eller hm inne på fah-stats hos hovedsiden 


Date of last work unit	2015-12-01 14:11:20
Total score	5010811490
Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...