Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Du skal vel ikke miste hele WU selv ved BSOD?

 

Det hender jeg opplever BSOD selv, får gjerne forsvarsler i form av "Display driver has stopped working and has been recovered..." (Win10), men jeg har aldri opplevd å miste hele jobben. Den fortsetter som regel ikke langt fra der den slapp.

 

Har dog hendt at jeg har møtt på litt trøbbel om jeg har installert ny grafikkdriver midt i en WU, så jeg pauser nå alltid FAHClient før jeg starter installasjon av disse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke mye. Den hadde bytta hvilken GPU som ble brukt også. 

 

19:06:03:WARNING:WU00:No longer matches Slot 2's configuration and there are no other matching slots, dumping
19:07:03:WU01:FS02:0x18:WARNING:Console control signal 1 on PID 6892
19:07:03:WU01:FS02:0x18:ERROR:103: Lost client lifeline
19:07:03:WARNING:WU01:Slot ID 2 no longer exists and there are no other matching slots, dumping
Lenke til kommentar

Alle nonner drar, er aldri slikt at du ødelegger for noe eller noen om du bidrar. Er bare bra! :)

 

Men som oftest om det er gammelt utstyr så er det ikke verdt det PPD - Watt messig. altså at det trekker mer enn det gir om du skjønner hva jeg mener. :)

 

Men det kommer jo ann på hva man selv føler for og hva slags utstyr man har. :)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Pft strømregninga bekymrer meg ikke i nevneverdig grad. Viktigste er å vinne :)  Hva er "ok" eller "bra nok" PPD ? 

Ja fyr opp, så får vi forsøke å gi deg tips til hvordan du får mest mulig PPD (Points Per Day). Jeg har også startet opp noe skrammel, men trenger varmen her i huset. Så like godt å la dataene gi litt varme og poeng, i stedet for å sette på en varmeovn i huset.

Lenke til kommentar

Pass bare på at du ikke får konflikt mellom cpu og gpu. Har du Nvidia kort bør du reservere en kjerne til hver gpu. Gpu gir mest poeng. Bare spør her på forumet så skal vi forsøke å gi deg svar.

Du kan jo si litt om hva du har tenkt å starte opp, så kan det hende vi får en bedre innsikt i hva du bør klare å oppnå av PPD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...