Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jepp, så på den før jeg kjøpte min. Husk dette, jeg spiller ikke. Men er opptatt hvor mye strøm de bruker.

Dere kaller meg ikke for wattnissen uten grunn :rofl:

Det som er trist er at komplett ikke selger lg, hvorfor vet jeg ikke. Men skal spørre dem om det.

 

Når jeg gidder skal jeg koble til min gamle 27" og se om jeg ser det samme på den, bare for å utelukke bruker feil.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hæ? Nå er jeg ikke med. Er du full i F nå, Ja? Hehe. Mine trådløse mus og tastatur bruker 100w så batteriene varer "bare"1 min :rofl:

ER opptatt med det, nå er det 28c i stuen min, vil dere jeg skal skrue av alt slik alias har gjort? Kan gjøre det? Bruker ca 2000t på strøm i månden, så si ifra så skal ikke jeg mase mere om watt. Hvor mange av dere har 9pc og 14 gpu på folding. :hmm:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Jeg har sikkert nevnt det, men jeg hadde jo faktisk endel GPUer for noen år siden :p mener det var minst 6x G92-GPUer, en GTX295 og husker jeg hadde EVGA GTX275 coop edition, også - med mer. Ikke gøy med for mye varme, ser jo den. Som sagt før så ville jeg prøvd å mekke vannkjøling på noe av det, men du har jo avvist det, så det er greit nok :) Kanskje du kunne dremlet i noen kabinetter, satt dem i et vindu, og montert en fæl vifte på full pupp som dumper det ut?

Per nå har jeg faktisk bare to PCer selv, men har litt stående eksternt... må vel være 14 GTX970, 1x GTX980 og en eller to HD79x0 som er eller vil være aktiv i nær fremtid.

Lenke til kommentar

20c kaldere

Lengre eksos rør mindre effektivitet får du. Jeg skrudde av alle jeg og mye bedre på min gamle ac. Dere får ikke se 0 på meg per uke, starter en og annen for å vise ikke 0 på mitt bruker navn.

 

Temp ned allerede fra 28c til 27.5. Deilig, var skuffet da jeg så at 9x naci brukte over 900w.

 

Nå 27.1c Ja vet dere ikke bryr dere om det, men jeg gjør :rofl:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...