Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Får bsod om jeg folder.. Kan stressteste i flere timer og spille Gta, bf4 etc. Skylder på win 10 :p

 

Betroz, om du trenger loaderen kan jeg sende til deg :)

 

Takk, men jeg har den selv. Dessuten har jeg kjøpt en Windows 10 PRO lisens  ;)

 

Du er en slik fyr, som faktisk kjøper lisensene  :rofl:

 

Neida, Har en lovlig win 10 Pro selv, kun folde maskinen jeg ikke gidder å bruke en formue på  :wee:

Lenke til kommentar

Noen her som folder GPU under Ubuntu fremdeles? Lasta inn Ubuntu14.04(ext3-filsystem) på HTPCen i går, men alle jobbene krasjer umiddelbart etter oppstart.

Hvis det er et "helvete" å få til får jeg heller prøve å selge kortet. Noen her som har en formening om hvor mye man kan få for et Gtx 670 i disse dager(Ikke spesielt godt foldekort produserer 80-90K PPD)?

 

PS: til de som sier core 21 bruker mye strøm, de må ha helt rett. Da jeg voknet i dag til morgenen satt alle fire korta mine på core 21 og temp på det ene kortet var på 77 grader, under vann, viftene må max. Det er 5 grader høyere enn jeg hadde da jeg kjørte Furmark og Prime95 i 8 timer eller noe og absolutt ny rekord for meg ; :). For også en veldig rar tikkelyd fra kortene(ikke coilwine)

Endret av JadaNei
Lenke til kommentar

 

Noen her som folder GPU under Ubuntu fremdeles? Lasta inn Ubuntu14.04(ext3-filsystem) på HTPCen i går, men alle jobbene krasjer umiddelbart etter oppstart.

 

Hvilken driver brukte du? 304.125 er den som skal funke best med GTX 670 under Ubuntu.

 

352.30 tror jeg det var er ikke hjemme nå så jeg vet ikke helt sikkert. Får prøve når jeg komme hjem med 304.125 :)

Endret av JadaNei
Lenke til kommentar

 

Får bsod om jeg folder.. Kan stressteste i flere timer og spille Gta, bf4 etc. Skylder på win 10 :p

 

Betroz, om du trenger loaderen kan jeg sende til deg :)

Er det på spille maskinen som er klokket høyt?

 

Kjøligere nå her så alle cpu kjører nå naci.

 

Kanskje  :tease:

 

Er så virkelig usikker på Q6700, Intel Pent. og i5 4670K. Har snart alle disponabel, men usikker på hvilken hw config jeg skal kjøre for singelt 7970 (aka 280X)

Dette er Hk jeg bruker nå sammen med 8Gb ddr3 og Q6700. https://www.asus.com/Motherboards/P5K3_DeluxeWiFiAP/

 

Dette er Hk som har 4Gb ddr3 og har intel pentium ann. edt http://www.asrock.com/mb/Intel/Z97M%20Anniversary/

 

Jeg hadde evt brukt samme hk til Intel i5 4670K.

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...