Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Liten oppdatering her. Fant på å kjøre Memtest86+. Den fant RAM errors etter 1 min...så da antar jeg at det er der problemet er.

 

Q Code 00 - Føkka hovedkort eller død CPU. Ringte MPX. Blir RMA sak. Får folde på 980Ti korta i sekundære maskina et par uker da  :hm:

 

Heisann! Som du kanskje vet så hadde jeg ram problemer, de forsvant og jeg fikk cpu problemer, endte opp med å skru ned cache til 4.375Ghz fra 4.5Ghz på 1.250V, prøvd å skru ned OC?

Rart at ustabil ram ble stabilt (utelukket slikt at jeg VISSTE det var ram...) ble til ustabil cache? 

 

Altså innstlingene jeg har nå fungerte ikke før, men nå gjør de? :p

 

EDIT: nvm, så ikke Code 00, dødt hk eller cpu ja :/

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Tenkte mer direkte på cache problemer med ram, men du har jo egentlig helt rett, kontrolleneren ligger på cpu og da må jo selvsagt også cache påvirke dritten, men det som ikke rimer hos meg er at det funket, så ikke funka, funka, så ikke funka, eget liv levde det en stund. ^^ 

Folding dog funket knirkefritt på både cpu og gpu. Rare greier :p

Kan og ha med for høy overklokk? Kjører du det samme nå som før. På folding belaster du ikke 100% på cpu(om du da ikke kjører naci)

Lenke til kommentar

50 millioner nådd juhuu. Men jeg lurer på en ting. Jeg kjører 353.06 driveren nå, men dette har skjedd med nyere drivere også og er litt irriterende. Jeg kjører SLI og får kræsj BARE når jeg surfer samtidig som jeg folder. Jeg tror kanskje det skjer når jeg bruker flash. Og da begynner foldingen på 0 igjen. Noen som har en fiks på dette ? 

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...