Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jobbtørke var på advanced. 

Beta har pøst ut jobber. 

 

Da jeg skrev om 6000 ppd så var det ppd den viste den timen, etter 4-5 timer ble det 60.000ppdish , så jeg trudde det var faktisk ppd. 

Til core 15 å være ble jeg ikke overasket heller, my bad. 

Lenke til kommentar

V7 bruker historikk for PPD-snitt, derfor ustabil.

C15 var nok helt ny for denne install så hadde 0 historikk fra før, derav ræva ppd.

Burde bruke HFM.NET ja # foldenoob jeg er.

 

Sånn går det når man står opp fra norovirus bare for å sjekke serverene :evil:

Lenke til kommentar

Det er vel en av grunnene for at "den alltid er feil" 

Dvs v7 sin ppd.

 

Stemmer kanskje på 3 av 25 rigger. 

 

Viser ofte 2x så lite innimellom, så ser jeg i loggen at den har hatt 4-5 core 15 eller ikke noe arbeid der de er blokket. 

Lenke til kommentar

Jeg driver ikke med Naci pga jeg folder på Gpu. Naci er jo heller ikke fah. (ikke at det gjør noe men men) 

 

Spørs om jeg skal sette av dag neste helg til å styre med dette. :hmm:

Hva, så hva kjører jeg da min venn?

 

When you visit this page your computer will automatically start to fight disease by running protein folding simulations for scientists around the world. We call this "folding". You can stop folding at any time by clicking the button above.

 

Kjører denne: These projects study hIAPP(human islet amyloid polypeptide, also called amylin) that is a misfolding peptide involved in Type II diabetes. Like other misfolding peptides, hIAPP is generally unstructured in water but adopts an alpha-helix structure (a right-handed spiral) when it binds to the cellular membrane. Around 95% of patients with Type II diabetes exhibit large deposits of misfolded hIAPP, clumped in a structure known as a beta sheet. Experiments show that this hIAPP aggregation can induce apoptotic cell-death in insulin-producing beta cells, an effect that may be relevant to the development of type 2 diabetes. We aim to understand the pathway of hIAPP aggregation in order to design drugs to prevent it.

 

Er ikke det fah så heter ikke jeg kjetil lura :rofl: Sorry måtte bare, prøver å lære de unge. :) Ikke vont ment min unge venn.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Får prøve det. Tipper at den skal gi inn litt poeng iallfall. 

 

Får iallefall legge av en kjerne til hvert skjermkort, i tilfelle de skulle få jobb igjen.

 

EDIT: til Kjetil: Neinei, setter pris på alt læring jeg kan få^^ Tar det heller godt ment jeg Kjetil :)

 

Trodde det var noe annet som var Naci jeg? Jamen da får jeg teste det også da^^

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...