Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Hm.. Leste artikkelen på Tek.no i går, og så bort på siden av skrivebordet.. Der står det en liten vannkjølt gaming-pc, som mesteparten av tiden egentlig ikke gjør stort annet enn å drive utviklermiljøet mitt når jeg sitter og koder.. Ble litt inspirert når jeg hørte hvor mye dere andre her inne bidrar til Folding@Home, og følte at jeg kan ihvertfall bidra med den datakraften som stort sett er til overs her i heimen, så nå er varmovnen skrudd av, og Folding skrudd på!

Takk for inspirasjonen! :)

EDIT:
ps. tok meg friheten til å melde meg inn i team Hardware.no når jeg først begynner med folding :)

Endret av Saaywhatnow?
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Hei hopp. Jeg leser tek en gang om dagen og så denne tråden på toppen av forumpostene, så jeg tenkte hvorfor ikke. Litt gulvkaldt her, så kan bruke det bærbare maskinen i stedet for varmepumpa.

 

"Folder" nå eller hva det kalles, men problemet er at jeg sitter på en bærbar datamaskin med 2 gpu'er, 1 Svak AMD 8650M og en sterkere 8970M. Den svake GPUen genererer 3100 poeng daglig, mens den sterke genererer 1600. Er det en måte og løse dette på?

 

CPUen er en A10-5750 og den genererer bare 300. Så spørmsålet blir, hvordan kan jeg få maskinen til å folde best mulig?

 

Edit: Nå skjer det ting her. Den svake GPUen har nå 12000 per dag.

Endret av Hurmlumhei
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei hopp. Jeg leser tek en gang om dagen og så denne tråden på toppen av forumpostene, så jeg tenkte hvorfor ikke. Litt gulvkaldt her, så kan bruke det bærbare maskinen i stedet for varmepumpa.

 

"Folder" nå eller hva det kalles, men problemet er at jeg sitter på en bærbar datamaskin med 2 gpu'er, 1 Svak AMD 8650M og en sterkere 8970M. Den svake GPUen genererer 3100 poeng daglig, mens den sterke genererer 1600. Er det en måte og løse dette på?

 

CPUen er en A10-5750 og den genererer bare 300. Så spørmsålet blir, hvordan kan jeg få maskinen til å folde best mulig?

 

Edit: Nå skjer det ting her. Den svake GPUen har nå 12000 per dag.

 

Ikke fold med CPU. Med så svak CPU kan det gå ut over PPD på skjermkort.

Lenke til kommentar

Ahh hvorfor må dem sende oss Core 15 og 18! Begge 970 korta pines med Core 18 nå :wallbash:

 

Forresten er ikke dette litt lav PPD på Core 17? Ville ikke tro min 5960X holder ytelsen tilbake her siden jeg bare folder med 12 tråder på den (gir jo ca 55K PPD extra tross alt).

post-10067-0-83091100-1415880862_thumb.png

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...