Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ahh hvorfor må dem sende oss Core 15 og 18! Begge 970 korta pines med Core 18 nå :wallbash:

 

Forresten er ikke dette litt lav PPD på Core 17? Ville ikke tro min 5960X holder ytelsen tilbake her siden jeg bare folder med 12 tråder på den (gir jo ca 55K PPD extra tross alt).

attachicon.gifFAH2.PNG

 

Det er ganske vanlig med ca 270 - 280K for core 17 når du har 2 stk GPU i samme maskin. Vet ikke helt hvorfor, men fant ut etter litt testing at vi taper litt sammenliknet med 1 GPU alene i maskinen.

 

Hvordan ligger de på temp? Og hvor høy clock kjører du? MSI kort?

 

Det er faktisk ganske optimalt når du får 280k pr 970 kort når det står i samme maskin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne diskusjonen på HardForum er ganske interessant: http://hardforum.com/showthread.php?t=1840249

 

Veldig interessant må jeg si.

 

Håper absolutt de lykkes med å finne en måte å implementere denne funksjonen på tvers av lag og brukere. Ser ut som et god fremgangsmåte de har valgt.

 

Spent på å følge dette videre.

 

Har ikke tid til å sette meg fult inn i det enda, så skal følge det opp når anledningen byr seg.

Lenke til kommentar

Booster opp til 1516 Mhz på begge MSI korta når jeg spiller Battlefield 4 :

 

Hva leser du av på sensors når du folder?

 

Der ser du hvilken Mhz du ligger på og hvilken temp?

 

200+ kan være veldig nær grensen for hva de klarer maks for folding, kanskje litt for høyt?

 

Men de klokker ned selv om du har satt det for høyt.

 

Les av temp og Mhz når du folder, og post her.

 

Så høres det ut som 280k er bortimot optimalt med 2 kort som jeg sier.

Lenke til kommentar

betroz: Klokk ned minne til normalt, på folding har det ikke noe hensikt :nei:

 

Christian: Du får ett brev i morgen.

Takker så meget :D Da er jeg herved opptatt for helga :green:

 

Tester med 7970 kortet atm. Har disk mye å si? Sitter på en 10 år gammel atm, skal bare installere teamviewer og driverene så lar jeg den folde 24/7 :)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

betroz: Klokk ned minne til normalt, på folding har det ikke noe hensikt :nei:

 

Jeg bruker ikke korta kun til FAH, men spiller Battlefield 4 også.

 

1503 Mhz var FAH stabilt, men ikke BF4. Dessuten blir korta varme med extra volt fant jeg ut, så satt ned til stock 1.2v nå. 150+ på Core og kun 200+ på minne. Ingen crasj i BF4 så langt. Dessuten merka jeg ikke en dritt forskjell mellom 1503 Mhz og 1430 som jeg kjører nå. Max temps var på 67 og 60 grader under BF4. Temps under FAH er nok en del lavere, skal sjekke i morra tidlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...