Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noen tilfeldig vis et gammel skjermkort som kan brukes til folding? :D 6** eller noe? Kan ikke bruke 770 til det da jeg bruker det til gaming :(

 

Det er alltid noen ledige stunder hvor man kan bruke det til folding.

 

På dagen når mann er på jobb eller skole. Og dersom maskinen ikke holder folk våken om natten, kan den folde. Osv. Tanken er å folde på det man har. Ikke nødvendig å dedikere hardware i utgangspunktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hmm..

 

 

Ingen mulighet til å lese det direkte av sikringene?

 

Merkelig at elektriker ikke skrev opp sikringer.

 

Kan sjekke mer idag, kanskje har jeg oversett noe ^^

 

 

Om du har betalt penger for den jobben, så har ikke vedkommende gjort seg fortjent til betaling.

 

Klart det skal merkes. Det skal også stå i kursfortegnelsen, som skal oppdateres når det gjøres jobb i skapet. Det skal ikke føres på med penn, men ny kursfortegnelse skal settes inn.

 

Er det automat, eller skru sikring?

 

Det står på sikringen. Ta et bilde på nært hold, så kan jeg se om kanskje det kan gi oss et svar :)

 

Automat ^^

 

Kan sjekke. Er ikke kursfortegnelse da det er et bitte lite sikringsskap.

Lenke til kommentar

Nå sliter jeg som sakt i en annen tråd med psu så kan ikke stå på om natta :p

Kan prøve litt mens jeg er på skolen da :D

Ser den, men ny kjøler så whiner kortet (Pga core 15), da hjelper det ikke med en stille kjøler^!^

 

Sn1ken har helt rett, trenger ikke noe dedikert, men om du har lyst så gjør som meg, kjøp noe dedikert om du har en ekstra 1000lapp og se på brukten, jeg hadde litt lyst på noe dedikert til folding og kjøpte meg et 780Ti. Ville foldet med 770 når du er på skolen, men snakk med foreldrene dine først, jeg bruker pc`en til oppvarming, ikke ovn lengre :)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

 

 

Nå sliter jeg som sakt i en annen tråd med psu så kan ikke stå på om natta :p

Kan prøve litt mens jeg er på skolen da :D

Ser den, men ny kjøler så whiner kortet (Pga core 15), da hjelper det ikke med en stille kjøler^!^

 

Sn1ken har helt rett, trenger ikke noe dedikert, men om du har lyst så gjør som meg, kjøp noe dedikert om du har en ekstra 1000lapp og se på brukten, jeg hadde litt lyst på noe dedikert til folding og kjøpte meg et 780Ti. Ville foldet med 770 når du er på skolen, men snakk med foreldrene dine først, jeg bruker pc`en til oppvarming, ikke ovn lengre :)

Ny kjøler?

 

Får prøve i morgen :)

Lenke til kommentar

 

 

Nå sliter jeg som sakt i en annen tråd med psu så kan ikke stå på om natta :p

Kan prøve litt mens jeg er på skolen da :D

Ser den, men ny kjøler så whiner kortet (Pga core 15), da hjelper det ikke med en stille kjøler^!^

 

Sn1ken har helt rett, trenger ikke noe dedikert, men om du har lyst så gjør som meg, kjøp noe dedikert om du har en ekstra 1000lapp og se på brukten, jeg hadde litt lyst på noe dedikert til folding og kjøpte meg et 780Ti. Ville foldet med 770 når du er på skolen, men snakk med foreldrene dine først, jeg bruker pc`en til oppvarming, ikke ovn lengre :)

Ny kjøler?

 

Får prøve i morgen :)

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Et spm. Skal sende 980 kortet mitt til Nizzen, Så derfor tenker jeg å sende det imorgen til han, altså pakke sammen i kveld, Burde jeg vente eller bare gjør det? Tenkte egentlig slik at han får kortest raskest mulig samt at jeg får tatt ut Psu`en og alle kablene. Hehe egentlig off-topic :=)

Han er en ok kar, men hvorfor send det til ham da? Du må ikke glemme å si oss hvorfor du sender det til han :nei:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

For å bytte mot Gigabyte G1 980, har en non-refrence kjøler og Pcb, eneste grunnen for at jeg bytter, vil ha mer overklokkings headroom :)

 

Og, Jeg har rekruttert en fra U.S. Han har planer om en dedikert folde rig, ikke på deres nivå, mer på mitt :)http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/main.py?qtype=userpage&username=SogenSamurai

 

Noen som syntes byttet er dumt? er bare win win for meg og Nizzen :=)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Syns du at det du klarer å klokke ditt kort er dårlig? Tror du at g1 980 er så mye bedre? Mitt svar er nei. Ha det du har. Evga har 36m gararanti, og hvorfor vil han bytte, er han missfornøyd med at han ikke klarer å klokke det høyt nok?

Nizzen har over klokking som hobby, da sier det meg at det ikke klokker høyt nok for han. trenger ikke være dårlig kort. Men det sier meg mye.

Lenke til kommentar

Hehe, Ikke akkurat Kjetil, Men referanse kjøleren lar meg ikke overklokke noe særlig pga temp (kan ta opp viften, men da er kortet høylytt), hadde jeg kjøpt idag på nytt så hadde det vært Evga 980 med SCX 2.0, men jeg bytter siden jeg vil bli kvitt referanse kjøleren :)

 

Om ikke noe har en annen løsning som er gratis (eller 150Kr som er frakta en veien) har faktisk 5 års garanti fra Evga siden jeg registrerte fort, men er litt lei ref. kjøleren.

 

Vil gjerne game på 1550Mhz/1950Mhz, Men så får vi se. G1 skal nok klokke bedre da den har 2X8 pin istedet for 2x6 pins.

 

Er nå litt usikkert :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...