Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kom akkurat på en fiks ide kanskje... Siden core 15 og 16 er av de på parkinson, huntingtons sykdom osv. så legger jeg inn cancer som mitt prioriteringsområde i web control. Da må jeg jo bli kvitt core 15 og 16. Jeg legger det inn, og så kommer jeg tilbake snart med en tilbakemelding om hvordan dette går...

Når jeg sjekker så får jeg dette: Project 7620 Disease Type: Unspecified Samme på de andre i samme serie, så hvor har du infoen din i fra da.

 

Denne er kreft: Project 9406

 

Edti: Får ikke ned nye jobber, får failed alle 980/750Ti

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm. Jeg har bare AMD kort for øyeblikket, og får ned 9406 på alle mine kort. Ikke noe problem med tilgang på disse så langt jeg skjønner. Ser faktisk veldig bra ut.

 

Snodig om de har lagt inn en sperre for NVidia kort. Men man kan jo ikke vite...

 

Om 15 min avsluttes en 11292 core 16, så da finner jeg ut om de er tomme for 9406 prosjekter.

Endret av Ruskepus
Lenke til kommentar

Så det du sier er at de har fikset noe som ikke er fikset... Lukter litt konspirasjon dette ja.

 

Men det jeg lurer på, er hvor mye det er igjen av de forhatte 15 og 16 prosjektene. Det virker jo som om de fyller på til stadighet.

 

Liten leif edit

Endret av Ruskepus
Lenke til kommentar

Har et lite fah-prosjekt gående med War, samt at jeg har en enorm ryddejobb på rommet (kommet hjem fra LAN-party, ikke orket å ryddet helt enda).

Driver på med to-tre prosjekter til, så foldingen blir litt mindre prioritert atm.

Kanskje jeg får serverne oppe igjen imorgen. For øvrig innbærer et av prosjektene å forsøke å skaffe en liten inntekt for å få alt på beina igjen ^^

Lenke til kommentar

Takk Kjetil for interessant lesestoff. Men kan ikke se at de noen gang svarte på spørsmålet; Hvor mange core 16 er det igjen?

 

Og han derre 7im, han virker litt i sleipeste laget når dere sier han ikke er tilsluttet Pande i det hele tatt. Litt av en bedrevisser.

 

Men jeg er lykkelig, men så at 9406 begynner det å bli færre av...

 

Og oyoy, når skal du starte opp igjen da?

 

Ny leif edit

Endret av Ruskepus
Lenke til kommentar

Jeg kjører bonn gass, men hjelper ikke når den jekla serveren ikke støtter maxwell kortene mine.

6 kort med failed.

 

Pus: The total number of core_16 work units is not known. If it was, they would have stated that when the EOL was announced. Men er jo 7im som sier det, så du for velge om han har rett eller ikke :rofl:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Så de får ingenting lengre? Ikke en gang core 15 eller 16 hvis du fjerner alle flagg og alt?

 

Da må du nok fryse litt, eller drive med litt seriøs gaming på flere maskiner samtidig du da...

 

Men det er spådd mildvær en stund fremover, så håper du klarer deg gjennom denne vanskelige tiden :)

 

Russerene holder oss på avstand oyoy. Vi kunne trenge litt hjelp.

Endret av Ruskepus
Lenke til kommentar

Har slettet slot'en, avsluttet klienten, slettet cores og work-mappene og startet opp igjen. Samme greia. Tror jeg bytter til 780Ti-kortet før jeg legger meg...

 

EDIT: ooooog samme greia på 780Ti. Igjen prøvd å slette slot, cores og work, prøvd uten flag, og med advanced og beta. Nå begynner jeg å bli grundig lei.

Endret av Ar`Kritz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...