Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

9202 er jo brukbar, men de 2 andre er tragisk med hensyn til PPD, faktisk verre enn core15 P762x.

 

Vel, på core15 p762x fikk jeg faktisk ENDA dårligere PPD enn core17 p762x. Riktignok med GTX 980. I tillegg slipper jeg coil whine på core 17, så da er all ppd er ren netto i forhold til core15. Håper det varer...

Lenke til kommentar

Dette ble postet på fah forum i natt:

 

According to the information I have received, at least three problems have been fixed today.

1) Maxwell was not getting Core_17. Fixed based on the availability of Core_18 assignments or on Core_17 in Advanced.
2) Clients that are restricted to port 80 have had problems getting 0x17 assignments if client-type=FAH (default) or =ADVANCED. Fixed.
3) V6 SMP and V7 seem to have been working but there was a problem with v6 GPU clients. Fixed.

 

Med andre ord. 970 og 980 skal få core 17 eller 18 nå :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Beta flagg oppe! Ny 14.9 driver. Bare x17 å se på mine AMD kort. Får håpe det varer en stund...

 

Utenom beta flag så gjorde jeg de samme på mine 2 R9 270x kort for å slippe unna Q15,

en halv annen uke nøt jeg Q17 så kom Q16 med sine ETA 10-17timer og poeng per oppgave mellom 1850-3000.

Vi gjør jo arbeidet gratis for forskning...men au da!

Endret av T_A_G
Lenke til kommentar

Bra det, men ville vært høyere om du brukte 323,27 ,usikker om det er den rette. Svaret finner du på f@h forumet. Eller andre her inne som husker bedre enn jeg gjør, for skylde på at jeg begynner å dra på årene :green:

Stemmer at den driveren er best, men siden jeg gamer litt Battlefield 4 online trenger jeg en nyere driver.

 

Edit : 327.23 er det vel tror jeg.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...