Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sett det samme Crawler123.

 

Har det på en av maskinene mine, men da jeg har flere maskiner i samme nettverk, så var det enkleste å bruke HFM på en annen maskin som ikke hadde problemet. Minste motstands vei.

 

Så jeg har ikke funnet ut av problemet. Hva har du forsøkt sålangt?

Lenke til kommentar

På alle maskinene i v7 må man skrive 0.0.0.0/0 eller hva det er på begge ipfeltene så den aksepterer alle adresser.så restarte klienten. Da skal de dukke opp over lan på annen pc i hfm ved å kun legge inn maskinenes ipadresse og evt passord. Mener maskinene måtte ha passord før jeg fikk de til å fungere

Lenke til kommentar

 

Jeg sliter fortsatt med HFm.

 

HFM.NET v0.9.2.712
Microsoft Windows NT 6.2.9200.0
User preferences failed to initialize. The user.config file is likely corrupt. Start with the '/r' switch to reset the user preferences.
Noen som har vært borti det samme?

 

 

Jeg fiksa biffen. Må slette filene under ..\Roaming\HFM. Så installere programmet på nytt. :)

Lenke til kommentar

Så artig at dere fortsatt husker meg etter en lang, varm sommer. Ser ut som det fortsatt kan ta litt tid før jeg kjører igang igjen her..

post-266681-0-83972000-1412511253_thumb.png

 

Spørs også hvor mye jeg kan bidra med nå, siden jeg hadde mest poeng på CPU-folding. Så vidt jeg skjønner er det GPU som gjelder, og jeg har også mistet en CPU etter jeg prøvde å oppgradere til 12-kjerners IB-E CPUer og bare fikk den ene til å spille..

Lenke til kommentar

Klart vi husker deg oyoy. Du ligger fortsatt på en 10 plass på listen over donorer på Team Hardware.no :w00t:

 

Du var en av mine inspirasjonskilder, og du har fortsatt en spesiell plass i min bevissthet. Det som uansett gjelder er å folde med det man har. Alle bidrag drar i riktig retning :)

 

Din symbolske betydning er absolutt av stor verdi. Samme som knopflerbruce. Gleder meg til dere kommer igang igjen :thumbup:

Lenke til kommentar

Nå som Komplett har de for 2600kr stk, så er jeg overbevist om at det er beste PPD pr krone som er mulig å skaffe.

 

Men må ta med hele riggen ellers også. Greit vi slipper litt billigere unna på PSU, men CPU og HK må støtte PCIe 3.0 x8 minimum for to kort. Så blir litt for riggen som skal drifte de også.

 

Amd har varslet at de senker prisene på sine 290x kort osv, så det blir litt spennende å følge med på effekten når de setter ned prisene etterhvert.

 

Har ikke kjøpt noe enda. Men det har vært veldig vanskelig å la være. Og det blir ikke noe enklere når jeg etterhvert får bekreftet at de produserer 250 - 300k PPD stabilt.

 

Må være sterk. Hehe..

Lenke til kommentar

For all del. Det er mye som potensielt kan ligge i kortene. Men jeg vil bli overrasket dersom ikke de største justeringene i GPU markedet etterhvert er oppnådd når AMD senker prisene for å svare Nvidia.

 

Hvor mye prisene faller videre kan være vanskelig å si noe om på kort sikt.

 

Men jeg har ikke noe hastverk. Har en del hardware som folder pr dags dato, så er godt fornøyd med det jeg alt har.

Målet var 1 million PPD, så har jeg nådd målet :wee:

Lenke til kommentar

Som jeg har nevnt tidligere i tråden her, så kommer nVidia med GM200 brikken mot slutten av året hvis ryktene er sanne. Denne vil ha 2560 eller 2816 cuda cores mot 2048 på GM204 (980GTX). Så kan være greit å vente på denne?

Jepp, men de vil ikke bruke 178w, og jo fått det med meg. Cuda core er ikke viktig på folding nå, i fremtden ja kanskje, hvem vet :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått 780Ti'en og 980'en til å oppføre seg sammen i maskinen. Har satt beta på 780'en og advanced på 980'en, og fått p7814 på begge. Hvis ikke alt smelter ned nå, kan jeg også få litt poeng.

 

Det blir spennende. Husk at det tar litt tid før det stabiliserer seg.

 

Er ingen gode estimat for 78xx enda, men det ligger godt under andre core 17 enn så lenge.

 

Om du på noe tidspunkt skulle få 600k PPD tilsammen, så er jeg meget positivt overrasket. Som jeg har sagt tidligere så tipper jeg et absolutt tak på 400k ppd, men det skal være mulig å få 600k ihvertfall med 780 ti og 980 i samme maskin og de rette prosjektene.

 

Men jeg tror det forutsetter PCIe 2.0 x16 eller PCIe 3.0 x8 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...