Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IPMI viser at alle 4 har LOW temperature, og ved å kjenne på overflaten er det svært liten merkbar forskjell. Jeg har en biltemavifte stående å blåse inn i kabinettet for å holde VRMene nedkjølte slik at temperaturen på disse ligger omkring 50 Celsius ved en romtemperatur på 24 grader. Uten vifta fra Biltema holdt VRMene over 60 Celsius.

Lenke til kommentar

Det er vel her jeg monterer 3x 120 , 3x 90 og 3x 80mm-vifter i lukket boks for å få litt vind over spenningsregulatorene.

De skal nå tåle 125c før de passerer kvalitetskontrollen, men vi vil jo at serverene skal leve lenge, ligger de på 60-80c så kan man iallefall halvere levetiden.

Lenke til kommentar

Betryggende temperaturer jeg har da. Ser forøvrig at jeg får inn hovedkort, kjølere og PSU i dag, og chippene ankommer mandag, levert på døra. Den uka får jeg ikke tid til å leke med dette, men i uka etter regner jeg med å ha det nye leketøyet i folding.

 

Har også fått tilbake i statistikken 4 av 5 WUer jeg manglet etter at statserveren var nede. Jeg måtte etterlyse dem på foldingforumet hos Stanford, og har nå etterlyst den siste en gang til, og antar at den kommer på plass i løpet av dagen. Statistikken min ved Points 24hr Avg ble rasert, men er nå på veg opp igjen.

Lenke til kommentar

Sliter meg oppover listen, håper på over 10 000 000 poeng før neste helg, ser greitt ut så langt. Med ca 60K poeng hver 5 - 6 time skulle det absolutt være håp. Men da må jeg ha P8900 hele tiden tror jeg.

 

Time will show. :hmm: Skal gjøre hva jeg kan for teamet slik at vi kan knekke russerne om ikke annet.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Såvidt jeg forstår er http://www.performan...oducts_id=34586 en bakplate. Problemet er at det lar seg vanskelig gjøre å bruke bakplate på dette kortet uten å foreta en fysisk modifisering av kortet. Jeg ville ikke gjort det på såpass dyr hardware.

 

Dog mulig jeg tar feil og at det ikke er en bakplate som vises der, men en type overgangsplate fra Narrow til square. Hvis dette er korrekt virker selve vannblokka veldig liten. Husk at disse chippene er enorme i størrelse i forhold til desktop chipper.

 

Narrow ILM kjøleren festes som standard direkte i socketen med fire skruer.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...