Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får error når jeg prøver pg lage for dual core. FAH500-console.EXE is missing, Selv om jeg har lastet ned klienten i den mappen som er beskrevet.

Bare rename pogramfilen (FAH4console.exe) til FAH500-console.exe før du starter installasjonen..

 

Slik fikk jeg det til å fungere.

Lenke til kommentar
Får error når jeg prøver pg lage for dual core. FAH500-console.EXE is missing, Selv om jeg har lastet ned klienten i den mappen som er beskrevet.

Bare rename pogramfilen (FAH4console.exe) til FAH500-console.exe før du starter installasjonen..

 

Slik fikk jeg det til å fungere.

nice, skal prøve det

 

Edit det virket fint nå, burde bli lagt til i guiden. 4400+ Folder+2500 +intel pentium-m1400Mhz :D

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9871234

torstein er med :D har det som en idle serviceprosess, og den er på hele tiden når jeg og/eller mamma er på pcen :)

 

hvor lang tid vil det ta å folde 1 ting? har kjørt i 2 dager og er på 36%, normalt?

 

torswin er brukernavnet :D

Lenke til kommentar
hvor lang tid vil det ta å folde 1 ting? har kjørt i 2 dager og er på 36%, normalt?

5076199[/snapback]

 

Det er normalt at det tar en del timer/dager å bli ferdig med en workunit. Det varierer veldig etter hvor omfattende den er.

Har hatt noen som går unna på noen par timer og andre tar flere dager.

Hvor fort det går avhenger veldig av klokkefrekvensen på CPU-en du bruker.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

jeg er med....

 

Har bare fått opp den Bærbare til no: Pentium M 1500MHz

Men skal ha opp en AMD x64 3000 @ 2400MHz og en server på 1900Mhz og en terminal server på 1800MHz. De står jo bare å "slapper av" hele dagen

 

Kanskje jeg skal stikke innom bedriften til fadern og hive opp noen flere klienter....

 

Brukernavnet er Behydro

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...