Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

trapper ned deltagelsen nå. hadde en litt skremende episode med en PSU som gikk til helvete tiligere i uka det ble en del røykutviklig, og jeg er glad hele driten ikke tok fyr...

 

nå på sommeren når maskinene ikke kan brukes til å varme opp huset blir det også unødvendig dyrt å trekke et par hundre watt hele døgnet for dette, men til høsten igjen skal legligheten fyres med F@H :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
el-asso: Du har vel ikke tenkt å slutte med å folde? Eg har ikke noe mål. EM3 sier eg har over 135k, men har ikke tenkt å slutte.

Jeg har vel ikke det, men kommer til å kjøre litt redusert en periode på grunn av pc-mekking og to maskiner som befinner seg på "ferie" ett sted uten nettilgang.

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig kommet meg opp til plass 59. Har nå ca 30 maskiner som folder denne helgen. Har satt opp 15 nye bærbare maskiner som får folde litt før de blir utlevert til brukerne av disse. Neste uke er det ferie og da avtar foldingen. Kommer sterkere tilbake etter ferien. Har ca 20 gamle Compaq 350MHz som skal få lov til å folde i et 1/2 år etter ferien. Stå på alle sammen og god ferie til dere alle. :thumbup:

Lenke til kommentar

Nå er det sommer og fah er skrudd av på hele parken. Kun et par maskiner på jobben som vedlikeholder statten. I utgangspunktet er jeg ferdig med folding 24/7 for en tid fremover. Nå tror jeg pengene skal gå til noe annet hardware. Nærmere bestemt BILEN min. Der snakker vi om nye støtdempere, fra 14 toms til 16 toms felger, og kanskje en trimcip. Så jeg takker for meg i denne omgangen kan en si. Stå på dere andre. Husk at det er for en god sak.

 

God sommer.

Lenke til kommentar

Jubileum for meg også. Har endelig kommet meg inn blant topp 30.

Mine maskiner jobber jevnt og trutt gjennom ferien, men dette varer ikke lenge.

Snart må jeg levere ut de 15 bærbare som står å jobber og da er jeg tilbake til mine 5 maskiner. Må pønske ut en ny plan for å nå topp 10.

 

Fortsatt en god sommer til alle som deltar. :D

Lenke til kommentar
I'm out.

 

Hvertall for en stund. Det er rett og slett altfor varmt, og jeg har ikke god nok kjøling. Skal nok komme sterkere tilbake :)

Feiging...... ;) hehehehehe

 

Blir nesten for varmt hos meg også me 28 grader på PC'rommet, men holder koken enda jeg. hehe Har hatt 3 ukers pause med tanke på ferie og fyrte opp hjemme igjen på fredag som var. Jobb PC opp idag, så jeg folder på som bare det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...