Wazu Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) jeg er med AMD Athlon xp 3200+ Endret 9. juni 2004 av Wazu Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Yihaaa! Ferdig med min første WU nå P4 2,8@3,0 (syk klokking, RESPEKT!) Lenke til kommentar
niXmaster Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Når jeg starter BFV med dette får jeg problemer. Den vil ikke holde BFV oppe, det legger seg på taskbaren.. Noen med samme problem? Jess, hadde nøyaktig det samme problemet med det spillet. Gikk over til å bruke console versjonen (Kjører det som Service med FireDaemon). Nå er problemet borte. Like greit. Man ser ikke noe til programmet, og det funker like bra. Har vel igrunn ikke så stor nytte av det grafiske grensesnittet på F@H Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Ærede Foldere i de tusen hjem, sitter akkurat nå og snekrer en guide for hvordan man kan kjøre Folding@home som service vha. FireDaemon! Dette gjør det mulig å spille alle spill selv om Folding@home durer i bakgrunnen Legger til guiden i førsteposten med en gang den er ferdig. Lenke til kommentar
Fury Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) OK OK! Gruppe presset var overveldende, så jeg er med i laget. Og med meg har jeg en 2,8 GHz P4, og der kommer sikkert et par PC'er til under samme brukernavn! PS: Og så har jeg skaffet meg en ny kjøler (Zalman vifte-kjøler i kobber - CNPS7000ACU) så da kan programmet kjøre 24/7 uten problem. Edit: leif Endret 9. juni 2004 av Fury Lenke til kommentar
Ontrax Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 I'm in! P4 1800 MHZ Lenke til kommentar
MorganKane2 Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg er med. Kjører på en P4 3.0Ghz Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Har nå lagt til en guide på førsteposten som beskriver hvordan du kan kjøre Folding@home som service under Windows. Dette har flere åpenbare fordeler for Folding@home; Kjører selv om brukeren logger ut Starter automatisk før noen logger inn Restarter automatisk om den skulle kræsje Lar deg folde mens du spiller ethvert spill Bruker mindre systemressurser Forhindrer kone/kjæreste/bror/mor/far/søster i å avslutte F@H Anbefaler dere å ta en titt på denne! Endret 9. juni 2004 av puretamil Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Bare en kommentar til startinnlegget: Vil ikke dette føre til at min PC går tregere? De låner jo datakraft...[/color] Folding@home benytter KUN ubenyttet CPU-kraft, altså det som er "til overs" når andre programmer har fått sitt. PC-en din vil derfor IKKE bli tregere av at du deltar på Folding@home. Det er ikke noe som helst problem å avslutte Folding@home (som legger seg i taskbaren) midlertidig. Folding@home inneholder IKKE noen form for spyware eller adware. [SIZE=7]Hvor seriøst er dette? Er en del tagg-feil der Endret 9. juni 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Ser riktig ut her... Whee! Snart ferdig med min første WU! 98% Tok meg litt over 24 timer! Lenke til kommentar
Cherox Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Holder på med min første WU. For øyeblikket er den på 170/500. Det jeg lurer på er om 500 er et tall som beskriver hvor stor WUen er? Og i så tilfelle, er 500 mye eller lite? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 er med jeg. Med min P4C 2.8 @ 3.5 GHz, så jobber den nok greit Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 And another one bites the duset. Eh.. jeg mener.. I'M IN! P4 2.8Ghz - 1GB dual channel DDR RAM Skal la maskinen jobbe med dette også når jeg er på jobb, så får den stå i fred og tygge drøv og gjøre nytte for seg for en gangs skyld. Statistikken interesserer meg lite, da det alltid vil være en eller annen freak der ute med et kjeller-rom stappfullt av kraftige servere som kjører slike program i chain. Men det går til en god sak, og DET interesserer meg! SETI er bare tull i forhold. Hvorfor i all verden bruke masse tid og penger på å lete etter intelligent liv i verdensrommet når vi har problemer med å finne det her på jorda. Ser frem til å gjøre min del av innsatsen Eller rettere sagt; La min PC gjøre jobben.. Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg er med, som Olaphone wee... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Når jeg starter BFV med dette får jeg problemer. Den vil ikke holde BFV oppe, det legger seg på taskbaren.. Noen med samme problem? Smokepuffsa på cs presterte å bli enda mer fucka enn nå når jeg har dem på laveste kvalitet... Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 ....Men det går til en god sak, og DET interesserer meg! SETI er bare tull i forhold. Hvorfor i all verden bruke masse tid og penger på å lete etter intelligent liv i verdensrommet når vi har problemer med å finne det her på jorda. .... Der har du et utrolig godt poeng! Har sagt det samme før Lenke til kommentar
xico Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Hvorfor får alle så jævli små WU's? sliter med min andre på 5000 jeg nå! sitter dere der og sutrer over 500 greiene deres P-M 1,6ghz btw Endret 9. juni 2004 av xico Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Kaller meg Bakke på F@H, CPU; AMD XP 3200+ og Intel P4 3,06GHz(brukes innimellom). Endret 9. juni 2004 av hasuwest Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Hvorfor får alle så jævli små WU's? sliter med min andre på 5000 jeg nå! sitter dere der og sutrer over 500 greiene deres P-M 1,6ghz btw mitt er på 10000 Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg er med (har vært med et par dager nu, men er treg av meg). AMD XP 2600+ (eller var det 2800?) 1.917Ghz. Programmet er kjekt det, men må ha CPU-vifta på fullt på hete sommerdager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå