Explozivo Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Verdens definitivt absolutt beste, råeste, mest actionfylte, handlingsrike, medrivende, perfekte mesterverk er selvfølgelig ingenting mindre enn Hideo Kojima's Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty!! Eller, nei.. Dette er ikke et spill.. dette er kunst! På høyde med Da Vinci, Michelangelo, etc.! Det finnes ingen over og ingen ved siden; MGS2 soler seg over skyene, mens alle andre spill ligger og vannsmektes i søla på en sønderskutt landevei i midtøsten! Må få lov til å skryte litt, mens jeg er i gang; på MGS får du et nummer når du har gått gjennom spillet som du kan legge opp på internett. For ett og et halvt år siden var jeg den eneste som hadde klart spillet på den høyeste vanskelighetsgraden, European Extreme! Dette er jeg utrolig stolt av!!
Ol'H Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 (endret) okei... kansje jeg er blind men... ingen som nevner Half-life?! OK, da nevner jeg det starcraft er jo en klassiker da! vet den er nevnt. Laugh all you want! Min favoritt er C&C Renegade! jeg ler så jeg rister... Må få lov til å skryte litt, mens jeg er i gang; på MGS får du et nummer nårdu har gått gjennom spillet som du kan legge opp på internett. For ett og et halvt år siden var jeg den eneste som hadde klart spillet på den høyeste vanskelighetsgraden, European Extreme! Dette er jeg utrolig stolt av!! Jeg slo no verdensrekorden i mario kart på wario raceway ellerno edit: Det beste spillet er Half-Life + mods. (Counter-Strike) I'm blind, not deaf! Endret 1. juni 2004 av Hyrlen
TCi Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Det beste spillet: PC: Half Life GC: Zelda The Wind Waker
Blax Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 PC: FarCry Ps2:Pro Evolution Soccer3 (jeg er en mester der)
Hardfredd Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Action: Helt klart HALF-LIFE. Det mest grensesprengende spillet jeg har vært borti. Liker Farcry men det nermer seg ikke i gameplay, Mafia er et bra spill. Og selvfølgelig klassikerene DOOM og QUAKE Strategi spill: Warcraft 3, Diablo 2, Civilization serien og Comand & Concquer spillene.
zeronz Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Half-Life er desverre 1999, i grunnen er dette et godt spill. Men det er paa tide av vi tar imot fremtidens spill...
JoeDohn Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 må...skrive...i...telletråden...! Klarer bare ikke å gå lei Warcraft 3 med Frozen Throne. Har visst brukt 360 timer på det bare online, sikkert blitt 50-60 timer totalt på singleplayer også. Det er bare for moro. =)
Ol'H Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Half-Life er desverre 1999, i grunnen er dette et godt spill. Men det er paa tide av vi tar imot fremtidens spill... so? spill har den siste tiden blitt mer og mer sentrert rundt grafikk, gameplay faller lenger bak i rekken noe som er veldi trist . Half-life var på en måte mitt høydepunkt når d gjelder spilleglede og stemmning. Derfor gleder jeg meg noe ekstremt til HL2, og håper valve gjentar bedriften venter og litt på stalker, men vet ikke helt va de gutta står for.... Blizzard er en produsent jeg virkeli har sansen for, 90% av spillene deres er jeg blitt hektet på. Og er enda ikke lei av noen!! (OK, starcraft går litt for mye på autopilot )
tor_erik Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Den største opplevelsen fikk jeg da jeg spilte Half-Life, så det er favoritten på PC. På PS2 er jeg nøytral.
Anubizzzz Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Beste spilla jeg har spilt, må være Star wars kotor, Gta Vice, Gta 3 og Grand turismo 3 / "4 proluge"
Elensar Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Dei beste spela: Far Cry Call of Duty Gta Vice City Max Payne 2
LarsP Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 RPG: Fallout I og II RTS: Warcraft 3 FPS: System Shock II, Ralms of the Haunting Adventure: Day of the Tentacle, Indiana Jones and the Fate of Atlantis. Hack and Slash: Diablo (1) Console: Zelda: A Link to the Past! Kan ikke stille disse spillene opp mot hverandre da de er alle geniale på hver sin lille måte.
The_evil_blue_toad Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Edderkoppkabal på easy med Nightwish - Sleeping sun i bakgrunnen
orjanos3.16 Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Mine favoritt spill nå om dagen er Lineage 2, BFV og Farcry.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå