Maynard James Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 mange plasser jeg leser om overklokking ser jeg at de har voltmodda og bruker vapo? hva er dette? skjønner ikke helt hva de to tingene er Noen som kan fortelle meg det? Shade
Axentrix Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 vapo = vapochill, kjøler som skaper noen fine minusgrader på cpu voltmod = sier seg selv, du modifiserer spenningen på feks Gpu (utenom de indre instillingene i kortet)
Maynard James Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Skrevet 24. mai 2004 hvor mye koster det får sånn vapochill da? og hvor kan jeg kjøpe det?
blackeyedragon Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Vapo er en forkortelse for Vapochill som er en "vannkjøling" som er meget god, men dyr voltmodd betyr å "fikse" litt på HK(Hvis det er vcore modd da) for å gi ut mere volt en tillat på original HK(HK står for hovedkort)...
EDB Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 De selger i hvert fall Mach-II på 3dfxcool.no. Kabinetter->Mach-II Det er visstnok noe av det samme opplegget. Kill me if im wrong.
Naasaa Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Vapo er en forkortelse for Vapochill som er en "vannkjøling" som er meget god, men dyr voltmodd betyr å "fikse" litt på HK(Hvis det er vcore modd da) for å gi ut mere volt en tillat på original HK(HK står for hovedkort)... HAR alltid trodd vappo var en slags gasskjøling på kompressor trykk jeg da Correct me if i am wrong!
Goophy Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Vapo er en forkortelse for Vapochill som er en "vannkjøling" som er meget god, men dyr Vapo er ikke vannkjøling, men fasekjøling. Fungerer som et kjøleskap, bare litt kraftigere, og blir drevet av gass som nevnt. Absolutt ikke vannkjøling Koster vel rundt 7000,-
Maynard James Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Skrevet 25. mai 2004 hvilke netbuttikker selger dette vapo da?
JimRamse Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 http://www.netconnection.no se under ekstrem kjøling
Erik J. Nilsen Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Mener at også Digital Impuls selger disse. Asetek har forresten også en kurrant webshop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå