Gå til innhold

Gratis spill!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noe jeg elsker over alt på denne jord er ting som er graits:)

Så her er muligheten til å liste opp alle dine favoritt (gratis) spill, gjerne med online spill mulig.

ps! du trenger ikke liste opp hundrevis av små flash spill! Her snakker vi skikkelige spill ;)

Her er mine topp tre (vel ehm det er mine eneste..) :roll:

Soldat

americasarmy

enemy-territory

Endret av Wobbegong
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg der.. De spillene er ekstremt morsomme spesielt Soldat ^^

Americas Army er ikke akkurat for meg nei. Tenker CS jeg så det går til helvete vær gang :laugh:

Skrevet

Må man ikke ha en kjøpt og fungerende cd-key til halflife for å spille det? I såfall vil jeg ikke kalle det gratis, i og med at man må kjøpe halflife eller en eller annen pakke først, for å kunne spille det.

Skrevet (endret)
Må man ikke ha en kjøpt og fungerende cd-key til halflife for å spille det?

jo man må ha en orginal cd key for å spille online. Men kan jo altids spill ofline med boter da :ermm:

Endret av insider
Skrevet (endret)

Har aldri prøvd soldat og enemy territory så eg lastar det ned no. Americas Army har eg, men synest ikkje det er bra.

Endret av Zernick
Skrevet
Må man ikke ha en kjøpt og fungerende cd-key til halflife for å spille det? I såfall vil jeg ikke kalle det gratis, i og med at man må kjøpe halflife eller en eller annen pakke først, for å kunne spille det.

Half-Life koster, men CS er gratis.

Skrevet

Half-Life koster, men CS er gratis.

Så for å spele CS koster det, ergo CS er ikkje gratis å spele. Lite vits med ein mod utan originalen

Skrevet

Ser det er mange her som spiller soldat, så spørsmålet mitt er; Hvor i huleste holder dere til av servere? Nickname osv. kunne også vært greit å få rabla ned :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...