allyse Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Tilhenger? Hmmm. I tillhengeren? Der har jeg faktisk ikke sjekka, men det kan jo være en eller annen fjortizz har snikt seg mellom stålrøra i tilhengeren, eller klart å plassere seg innenfor ett av blinklysa elns. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Someone, call the fjortis-exterminator! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg kjører rundt med mine venner i mamma sin Toyota Yaris. Den har bare høyttalere foran, og jeg hører mest på Queen, Led, og Bigbang. Jeg prøver å holde fartsgrensen og jeg stopper bare på bensinstasjoner eller parkeringsplasser når det er nødvendig. (Fylle bensin, kjøpe en dog). Dette tror jeg bare er et fenomen som varer i 3-5 uker etter en har fått lappen. Hos rånere derimot... Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 rånere er det hele livet ut. det bllir aldri kjedelig Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Kommer ann på bilen sier nå jeg. Må bare spørre; er neon lys på en 50cc scooter gay/harry?? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Neonlys er harry OVERALT! I pcer, i biler, i mopeder...spesielt mopeder..enda mer patetisk enn i biler.. omg Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Kommer ann på bilen sier nå jeg. Må bare spørre; er neon lys på en 50cc scooter gay/harry?? Hva tror du...? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg vil ha en sånn stygg riskoker-mop fra >'80-tallet med neonlys og solbrilleetui festet på styret. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Det med neon på scooter var ment sarkastiskt.. lol @ HalTan Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2004 Neonlys er harry OVERALT! I pcer, i biler, i mopeder...spesielt mopeder..enda mer patetisk enn i biler.. omg Syns du fast and the furious bilene er harry/gay/stygge ? Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 6. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2004 Råning men 14årige jenter er harry. Men crusing og "nightriding" er FETT!! Iaffal på sykkel! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2004 Syns du fast and the furious bilene er harry/gay/stygge ? Vist faen!! Ser INGEN grunn til at den plastikken og de lysa skal hjelpe... verken på kjøregenskaper eller bensinforbruk Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg har vært på innsiden, og det var faktisk ganske sosialt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) He's seen the neonlight! We need some emergency common sense. Endret 6. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Hehe, synes ikke det var så gærent jeg. EDIT: hæhæ, det var også neon på den ja. Endret 6. juni 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2004 Topic: sånn generellt; tapere. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2004 Godt folk har forskjellig smak Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2004 Jepp. Jeg liker riskokere jeg. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2004 Råning med 14 åringer = Patetisk, men jeg synes fortsatt det er fett med en fin styla bil, litt ordentlig anlegg og en groom lyd, slik er jeg.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2004 Jepp. Jeg liker riskokere jeg. Nothing beats Cubic Inches. Riceboys, get lost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå