Gå til innhold

Konkurranse hos asetek


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
This contest shall not be responsible for any damages, taxes, or expenses that the winners might incur as a result of this contest, or receipt and use of the prize. All federal, state, provincial and local taxes are the responsibility of the winner.

 

Korleis vil dette fungere? Får ein den trekkje frå den danske momsen før ein betalar den norske momsen, og ka må ein då betala toll av? :hmm:

 

Jaja, eg tar sorgene på forskudd.

 

Edit: Opera må identifisera seg som IE for at sidene til Asetek skal virka. F12 -> Identifiser som MSIE 6.0

Endret av Kvakksalveren
Lenke til kommentar
Når begge parter tjener på det ser jeg ikke helt hvor lureriet kommer inn. Selvsagt er grunnen til at de avholder en slik konkurranse å få reklame. Det legger de heller ikke skjul på.
This competition is a promotion of the VapoChill & WaterChill brand and asetek Inc.

jo fler som melder seg på..jo større sjanse har DU for å vinne..? hm..

Lenke til kommentar
Når begge parter tjener på det ser jeg ikke helt hvor lureriet kommer inn. Selvsagt er grunnen til at de avholder en slik konkurranse å få reklame. Det legger de heller ikke skjul på.
This competition is a promotion of the VapoChill & WaterChill brand and asetek Inc.

jo fler som melder seg på..jo større sjanse har DU for å vinne..? hm..

Jo flere som hører om produktene deres, jo flere vil kjøpe... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...