Gå til innhold

Hvilket kort som erstatning for Radeon 9700?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hmm, det ser faktisk ut som 9700np scorer bedre enn det kortet han har fptt tilbake.

Det er jo tragisk.

forresten får mitt 9700pro kort (324/310 gpu/mem) 5100 marks i 3dmark03 uklokket.

Har forresten en gammel P4 2.8ghz (533mhz bus) på pc'en med det kortet i...

Endret av TDK
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

cpu står for 10% tror jeg

edit: han som hadde 9800 pro 128 bit har klokka sin athlon 2500 til 2,4 ghz..

Endret av spinxzer
Skrevet
cpu står for 10% tror jeg

Det kommer ann på skjermkortet. Med disse kortene har CPU'en minimal betyding.

Forskjellen ville ha vært større med 4xAA siden minnebussen ville da blitt mer presset.

Skrevet
Har sendt mail til dem nå, så får se hva de sier angående kortet de har gitt meg. Tar det som en selvfølge at de ordner et nytt kort til meg som står i samsvar til kortet som jeg hadde.

Lykke til. Hadde vært greit hvis du nevnte hva svaret ble :)

Skrevet

Fått beskjed om at jeg kan velge ett annet kort i ca samme prisklasse. Som det blir sagt her så koster jo et 9800 pro kort ikke mer enn 200 kr mer, så regner med at det er et slikt kort jeg får om jeg ber om det..

Men vil der være noen ulemper med å gå fra kortet jeg nå har med 256 MB Ram til et pro kort med bare 128 MB Ram?

Vil legge til å flexi-data har hvert meget hjelpsom i denne saken, og har på ingen måte gjort seg vrang i mitt ønske om å bytte kortet som jeg nå har fått. Kjempe positivt av dem:)

Skrevet
Det er ingen ulemper, tvært imot. 9800PRO med 128mb minne vil gi deg MYE bedre ytelse i spill, grunnet 4 ekstra pipelines, og bedre minnet som er klokket høyere.

Mulig jeg er litt ute å kjøre, men er det ikke 8 Pipelines på begge kortene? Det er vel minnebussen og klokkehastigheten som er forskjellig som du og sier.

Skrevet
Det er ingen ulemper, tvært imot. 9800PRO med 128mb minne vil gi deg MYE bedre ytelse i spill, grunnet 4 ekstra pipelines, og bedre minnet som er klokket høyere.

Mulig jeg er litt ute å kjøre, men er det ikke 8 Pipelines på begge kortene? Det er vel minnebussen og klokkehastigheten som er forskjellig som du og sier.

Jo, sorry. Er en smule trøtt :p

Skrevet

En kamerat av meg fikk trøbbel med sit 9700 pro kort, tok vist en liten stund før han fikk svar tilbake av MPX, vet du ka han fikk som plaster på såret? :thumbup:

Skrevet
En kamerat av meg fikk trøbbel med sit 9700 pro kort, tok vist en liten stund før han fikk svar tilbake av MPX, vet du ka han fikk som plaster på såret? :thumbup:

Selvfølgelig vet vi ikke det, fortell!

Skrevet

tror noen har vært litt vel trøtt når de svarte på denne tråden... :roll:

Skrevet

Ville forbauset meg veldig om han ikke fikk ett 9800 Pro.

Skrevet

Ville forbauset meg veldig om han ikke fikk ett 9800 Pro.

haha LOL offda folkens. Sånn kan det gå når en sitter på LAN hjemme :tease: :!:

Vel han fikk et Radeon X800Pro som plaster på såret.NÅ vet dere det :thumbup:

Skrevet
haha LOL offda folkens. Sånn kan det gå når en sitter på LAN hjemme :tease: :!:

Vel han fikk et Radeon X800Pro som plaster på såret.NÅ vet dere det :thumbup:

Det må jeg si. Imponerende service.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...