Gå til innhold

Kuleste våpen på et spill ?


Anbefalte innlegg

Vanvittig mange våpen som er nevnt men for min del så blir det: kult våpen - ultimat våpen.

 

Var nevnt bare 2 ganger tidligere i tråden. Ene gangen av Sigga som ikke visste hva det het.

 

Farsight, 1hit kill, skyter gjennom alt, autoaim, autozoom, varme/nattsyn og stort nok magasin. Eneste ulempen kan være fire rate som er litt treg.

 

Hadde man putta alle våpene opp mot hverandre som er nevnt her i den virkelige verden ville jeg nok hatt en slik en ja.

 

Måtte jeg velge at antilame våpen ville det blitt shock rifle fra unreal serien.

 

Kulest utseende på våpen må være Callisto NTG fra perfeck dark.

 

Kulest effekt må være den lufttrykk skytende greia fra F.E.A.R.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vanvittig mange våpen som er nevnt men for min del så blir det:  kult våpen - ultimat våpen.

 

Var nevnt bare 2 ganger tidligere i tråden. Ene gangen av Sigga som ikke visste hva det het.

 

Farsight, 1hit kill, skyter gjennom alt, autoaim, autozoom, varme/nattsyn og stort nok magasin. Eneste ulempen kan være fire rate som er litt treg.

 

Hadde man putta alle våpene opp mot hverandre som er nevnt her i den virkelige verden ville jeg nok hatt en slik en ja.

 

Måtte jeg velge at antilame våpen ville det blitt shock rifle fra unreal serien.

 

Kulest utseende på våpen må være Callisto NTG fra perfeck dark.

 

Kulest effekt må være den lufttrykk skytende greia fra F.E.A.R.

5511920[/snapback]

 

Å jeg husker Farsight godt, dritfett våpen må vel bli en av mine favoritter, akkurat som Slayer(rocket launcheren med fly by wire rocket i second mode). Liker vel kansje slayer bedre fly by wire raketter er konge! :w00t: Husker også DY357-LX(den forgylte magnumen med leopardskinn tekstil festet til skaftet), Devastor(den svære bombekasteren) og Dragon(maskingæveret som kunne brukes som proximity bomb i second mode). Ellers digger jeg Reedemer i UT og mange av våpene i Worms :love: . Men må jeg velge et våpen må det bli Slayer i Perfect Dark, var dritgod til å bruke den! :thumbup: .

Lenke til kommentar
Vanvittig mange våpen som er nevnt men for min del så blir det:  kult våpen - ultimat våpen.

 

Var nevnt bare 2 ganger tidligere i tråden. Ene gangen av Sigga som ikke visste hva det het.

 

Farsight, 1hit kill, skyter gjennom alt, autoaim, autozoom, varme/nattsyn og stort nok magasin. Eneste ulempen kan være fire rate som er litt treg.

 

Hadde man putta alle våpene opp mot hverandre som er nevnt her i den virkelige verden ville jeg nok hatt en slik en ja.

 

Måtte jeg velge at antilame våpen ville det blitt shock rifle fra unreal serien.

 

Kulest utseende på våpen må være Callisto NTG fra perfeck dark.

 

Kulest effekt må være den lufttrykk skytende greia fra F.E.A.R.

5511920[/snapback]

 

Å jeg husker Farsight godt, dritfett våpen må vel bli en av mine favoritter, akkurat som Slayer(rocket launcheren med fly by wire rocket i second mode). Liker vel kansje slayer bedre fly by wire raketter er konge! :w00t: Husker også DY357-LX(den forgylte magnumen med leopardskinn tekstil festet til skaftet), Devastor(den svære bombekasteren) og Dragon(maskingæveret som kunne brukes som proximity bomb i second mode). Ellers digger jeg Reedemer i UT og mange av våpene i Worms :love: . Men må jeg velge et våpen må det bli Slayer i Perfect Dark, var dritgod til å bruke den! :thumbup: .

5525736[/snapback]

Slayer var ganske kul ja. Den kunne å styre hastigheten man fløy raketten i second mode så man kunne omtrent ha en stillestående rakett i lufta om jeg ikke husker helt feil ?

Perfect Dark hadde et enormt våpen arsenal.

Lenke til kommentar

Jeg har funnet et annet enn Stellar converteren i MoOII som jeg sa tidligere i tråden. Stellar converteren er fortsatt rå, men det er lenge siden jeg har spilt med. Noe jeg har spilt for ikke så lenge siden er et av brett i kampanjen til AoE3 der en har en svær kannon som med et par skudd tar ut alle skip og byygninger som måtte være innenfor rekkevidde. Den er mye større enn alle andre våpen i spillet og kan ikke flyttes,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...