Gå til innhold

Kuleste våpen på et spill ?


Anbefalte innlegg

Wabbajack - Staff fra TES4: Oblivion, artig staff som gjør folk og dyr om til sauer og annet snax :p

 

Dessuten ELSKER jeg Steel Bow i Oblivion. Ikke noe er som å snike seg inn i en butikk nattestid og slippe en velplassert pil i bakhodet på butikk-innehaveren. Er jeg gal?

(Dolker funker også fett... Elven dagger...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uu, masse gode forslag :thumbup: Savner bowlingkula i Redneck Rampage :dribble: Ingenting som slo å sende den igjennom en flokk med høner :!: Bilene i Carmageddon 1&2 Hvem elsker vel ikke å bruke biler som våpen? å selvfølgelig våpnene i Interstate '76! Musclecars med minelegger, flammekaster, maskingevær osv.. hehe, gode gamle minner :love:

 

Pluss minigun i Crashday! topptrimma Skyline med minigun? ooh..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ingen spill slår våpnene i Psi-ops The Mindgate Conspiracy. Å bruke mind control til å få fiender til å angripe hverandre er genialt. Utpsyking rett og slett. Noe liknende finner man i Infernal.

 

Ellers kan man jo bare slippe fantasien løs i Hitman serien, og drepe med hva som helst.

 

I Soldier Elite (også kalt Gorky Zero 2: kan man bruke elektrosjokk våpen)

Lenke til kommentar
M4A1 med lyddemper i Counter Strike: Source, automat - pumpehagla i Source og Dual Elites i Source. Ellers støtter jeg også Halleluja - bomb i Worms :)

8442853[/snapback]

Haha, du har lite fantasi, BARE cs våpen jo :p men, er det noen kule våpen i cs så er det Dual ja, med DragonElite skins! ;)

Lenke til kommentar
M4A1 med lyddemper i Counter Strike: Source, automat - pumpehagla i Source og Dual Elites i Source. Ellers støtter jeg også Halleluja - bomb i Worms :)

8442853[/snapback]

Haha, du har lite fantasi, BARE cs våpen jo :p men, er det noen kule våpen i cs så er det Dual ja, med DragonElite skins! ;)

8458547[/snapback]

 

Jaja, men hvis du har et godt lydkort er det lite som overgår de fantastiske lydeffektene fra de våpnene. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...