Gå til innhold

Kuleste våpen på et spill ?


Anbefalte innlegg

Hva er det med folk og snipere? Det er jo et av de kjedeligste våpene i spill...

 

Holy bomb og Super Sheep i Worms er konge!

2178853[/snapback]

 

 

No way, husker jeg spillte America's army på LAN Link der vi hadde sniperkrig, Det tok kansje 20 min før jeg fant ut hvor det lå en motstander. Lå¨å hadde han på kornet i sikkert 10-15 min før han til slutt sa "Skal vi spille noe annet? Dette begynder å bli kjedel.... BOOM!"

Haha! Det er det som er morro!

 

On topic, beste våpen = sniperen S24 i America's Army.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kommet frem til at det kuleste våpenet ever på et spill, det er Lanceren i Gears of War. Maskingevær med påmontert sag, det er helt sykt. Du skyter litt, tar cover, fienden kommer med hagla fremme.. du står rundt hjørnet, starter saga når fienden er rett ved hjørnet og ser blodet sprute overalt, mens kroppen til fienden deles i to. :)

Lenke til kommentar

jeg vil nå si hagla i northerns strike, tilleggspakken til BF2142.

Den fungerer som en granathaster, ser ut som en hagle og prosjektilene fester seg til ALT!, sto på toppen av en kjempehøybygning og fyrte av en skudd helt tilfeldig, skuddet dalte ned og festet seg på en kasse, akkuratt der lo det to stykker, men ikke lenge :evil:

Lenke til kommentar

Er mange tøffe leketøy man får prøvd i spillverdenen, men måtte jeg nominere ett ville det vel blitt Mr 47s "Silverballer". Herlig kopi av Colt 1911, pistolen har perfekt skuddtakt og alvorlig mye kraft. Ingenting som å knerte målet ditt med denne fra 2-3 meter. Er forøvrig i hovedsak Silverballer-en fra siste Hitman, jeg tenker på.

Lenke til kommentar

Kanskje ikke kuleste våpenet i et spill, men brannøksa i Vampire Masquerade tar iallfall kaka for beste kommentar.

 

"Truly a weapon for madmen, who else would attack a fire with an axe?"

 

Ellers er det jo em smule kult å svinge rundt med lyssabel i Jedi Knight 2: Outcast og Jedi Academy. De "zooooom zooooom" lydene må score eksepsjonelt høyt for beste våpenlyd :)

Lenke til kommentar
Hva er det med folk og snipere? Det er jo et av de kjedeligste våpene i spill...

 

Holy bomb og Super Sheep i Worms er konge!

2178853[/snapback]

 

 

No way, husker jeg spillte America's army på LAN Link der vi hadde sniperkrig, Det tok kansje 20 min før jeg fant ut hvor det lå en motstander. Lå¨å hadde han på kornet i sikkert 10-15 min før han til slutt sa "Skal vi spille noe annet? Dette begynder å bli kjedel.... BOOM!"

Haha! Det er det som er morro!

 

On topic, beste våpen = sniperen S24 i America's Army.

8460223[/snapback]

hadde aldri hatt tolmodighet til å ligge med en i siktet i ett kvarter ass...

gravity gun ftw :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...