Gå til innhold

Kuleste våpen på et spill ?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Portal Gun fra det nye spillet til Valve... HL2 ep2 tror jeg... :dribble: Ser kjempetøft ut, men spillet har ikke kommet ut enda. Vurderer faktisk å kjøpe spillet bare for det våpenets skyld :whistle:

7450119[/snapback]

Moden exite har en nesten eksakt kopi av våpenet om du ikke klarer å vente :)

Endret av the_zombie
Lenke til kommentar

den "diskskyteren" i Destroy all humans 2. de opphever tyngdekraften på ting de treffer og sender de en en boomerang-bane et par ganger. jo flere du skyter på samme objekt jo større kraft får den. utrolig kult å spille med lillebroren min og begge brukte det våpnet, så tankser fly rundt som boomeranger :D

 

 

*kanskje nevne Telekinese fra samme spill*

Lenke til kommentar
Var ikkje det med ei gammal dame også som en kunne sende avgårde på tokt i worms? den er iallefall nominert av meg i så tilfelle i tillegg til alle andre "våpen" i worms ;)

 

 

vil også nevne Dual pistolane til hitman 2, og golfkølla i hitman 2.

 

Har skutt en mann sikkert 75 meter bortover med 14(?) kuler i pistolmagasina...(her snakker vi firepower) :thumbs:

2188916[/snapback]

 

Jepp, "Old woman" fra Worms 2 var fet... :p

 

En personlig favoritt er Bozar (sniper maskingevær) fra Fallout 2, kunne skaffes tidlig i spillet om man visste hvordan, og var definitivt blandt de 2-3 beste våpna.

 

Skal man over på litt mere typiske 3D skytespill, så hadde Desert Eagle'e i Soldier of Fortune en sikkelig følelse av makt. Var effektiv til å gi fiendene nedsatt mobilitet, for å si det sånn.

 

Eller så er jo lightsaber en klassiker som har vært med i et utall star wars spill. Beste av disse er vel Knight of the Old Republic serien. Det er min mening i allefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...