Gå til innhold

Kuleste våpen på et spill ?


Anbefalte innlegg

  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

-Bensinkanna og fyrstikker i postal 2.

- Våpenarsenalet i Hitman Contracts training map: hvor man kan velge fra våpen som står i en glassvegg.

- De fleste våpena i Death To Spies, spesielt rifle med lyddemper og et kikkertsikte.

-Generelt "sniper" våpen. Rifler med kraftige utslagshastigheter og lyddemper, + et godt kikkert sikte. Söldner: Secret Wars er jo et godt eksempel på dette. Der har man jo det meste av rifler som kan tilfredstille et menneske.

 

 

M82 Light Fifty, aka. Barett M107, for dere som er intressert, men aldri finner et spill med det våpenet. Vel da har du Söldner.

 

 

Ellers gleder jeg meg noe sinnsykt til Glock'n i GTA IV, samt Dragunov, M16/m4, evt. hva de velger.

 

 

I og med at GTA IV har lovd ganske store realistiske tilstander, så ser jeg fram til og kunne gå amok i New Yorks gater en Torsdags kveld, og skyte i alle retninger. Spesielt kjekt er det når man ser hvor redde de sivile personene i spillet blir.

 

Skal også nevne at jeg har en svakhet for attachments.

 

Altså at man kan sette på og ta av igjen tilbehør til våpen. F.eks lyddemper, red dot sight, lommelykt, osv.

 

Dette blir jo mulig i COD4, riktignok mest sannsynelig ikke IN-Game, men i Weapon Class, for dere som har spilt betaen :)

 

Crysis har derimot In-Game. Men når sant skal sies, er jeg ikke så veldig glad i "fremtidsvåpen", eller urealistiske våpen. Liker nåtidsvåpen, og noen år tilbake i tid.

 

 

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...