Gå til innhold

Trafikalsk klagemur


Opus

Anbefalte innlegg

hey hey Stig Arne ser at deg ga deg og lappen :p

 

ja, det gjorde nu det.. merkelig nokk :)

 

Når man kjører vogntog / buss så får man mye mere forståelse for trafikken, enn når man bare kjører personbil..

Skulle ha vært obligatorisk med noen timer i vogntog når man driv på med oppkjøring... til klasse B

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HATER syklister! Hvertfall når det er sykkelfelt ved siden av!

Ellers, folk som ligger under fartsgrensa og de som ligger i ræva mi (selv om det ikke skjer for ofte.)

Kjerringer skulle hatt egne biler med egne veier, skumgummi rundt hele bilen og fartsperre på 40. Så kunne de kræsja så mye de ville i hverandre. :tease:

 

edit: ta det med en klype salt, dårlig erfaring bare :D

Endret av Rairai
Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg har sagt dette før, men jeg hater folk som trykker på "grønn mann"-knappen, for så å seg til høyre og venstre og gå over veien, med det resultat at når det blir grønn mann står bilene og venter, men ingen går over veien. Det er så utrolig mange som gjør det (hvertfall her), og jeg fatter ikke hvorfor.

Endret av Rikky
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trikken som tror alle har vikeplinkt for den, når den grise kjører ut i rund kjøringer.

(trikken generelt iriterer)

 

Står i sentrum ved fotgjenger felt, tusen vis av mennesker krysser veien, og jeg venter på en luke, akkurat når jeg har en luke, spretter det alltid en eller annen idiot ut i veien slik at jeg må vente et min på neste luke

 

De som ligger i venstere felt på to felt motor vei som nekter å flytte seg når du kommer fort opp bak dem, Holdt på å få bot foresten tror det var 3000 kr fordi jeg tok en forbi kjøring på høyere side, viste ikke at det var ulovelig. Endte med bot på 3 lapper men det var fordi jeg hadde i tilleg kjørt i 160 km/t, så det finns snille politi menn. De skrev på boten at farten var 119 km/t

 

Hater mest av alt fartsgrensene, de er helt sykt lave. Skulle vært lov og doble dem på natters tid, når små skole barn har lagt seg.

Lenke til kommentar
fordi jeg tok en forbi kjøring på høyere side, viste ikke at det var ulovelig.

:eek:

Utrolig mange som ikke er klar over den regelen. Om folk ikke blir opplyst om det fra kjøreskole eller fra boka, husker ikke jeg, men det irriterer litt.

 

Er ikke sikker nå, men tror det er motsatt når det gjelder sporvogn. Altså du har ikke lov til å kjøre forbi på venstre side. Kan være jeg blander med noe nå, men mener det var slik det var.. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Hater mest av alt fartsgrensene, de er helt sykt lave. Skulle vært lov og doble dem på natters tid, når små skole barn har lagt seg.

Slike som deg som ikke skulle ha hatt lappen.

Null tolleranse for fartsgrenser.. er slike som irriterer meg..

er jo ikke no galt med og kjøre over fartsgrensen av og til spesielt nor det er på øde plasser midt på natta og sånt ...

Lenke til kommentar

Kjører lastebil til daglig - listen over irritasjonsmomenter er lang, men en ting som spesielt har irritert meg i det siste er at folk tror at den store, fine åpne plassen foran lasteramper / varemottak er for at de skal kunne parkere på..

 

Siste gang dette skjedde tok jeg en lastestropp og bandt i kroken på bilen og drog den 400 meter ned gata... husk dette dere andre bilister :D

Lenke til kommentar
Kjører lastebil til daglig - listen over irritasjonsmomenter er lang, men en ting som spesielt har irritert meg i det siste er at folk tror at den store, fine åpne plassen foran lasteramper / varemottak er for at de skal kunne parkere på..

 

Siste gang dette skjedde tok jeg en lastestropp og bandt i kroken på bilen og drog den 400 meter ned gata... husk dette dere andre bilister :D

Spenstig gjort, synes slikt er litt humoristisk, men hadde du gjort det med min bil eller utsatt meg for noe slikt så hadde jeg funnet på noe værre mot deg... Tenk på det lastebilsjåfør, en diesel tank med 2-4 kg sukker eller lit rå linolje :).

Lenke til kommentar
Hater mest av alt fartsgrensene, de er helt sykt lave. Skulle vært lov og doble dem på natters tid, når små skole barn har lagt seg.

Netopp fått lappen og er verdens mester? Var verdensmester i å kjøre når jeg tok lappen jeg også.... med de komplikasjoner det førte med seg.

Hva var de (komplikasjoner)?

Lenke til kommentar
En annen ting, som ikke går på trafikk direkte......hvorfor i helvete skal man drive å plante all mulig dritt i rundkjøringer her i landet? Her på østlandet vokser buskene så mye, at enkelte rundkjøringer blir fullstendig uoversiktelige. Eneste man kan se i motgående kjørefelt, er store lastebiler.

 

 

mvh

Pantera

Det ser ut som om fokus blir satt på dette nå iallefall i Stavanger, se her: http://aftenbladet.no/nyheter/lokalt/artic...rticleID=206257

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...