Gå til innhold

Trafikalsk klagemur


Opus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Synes den bilen hadde gått lite. Pleier ikke taxier å gå 100-150 000 på et år?

 

Der tar du i litt. Det er vel nærmere 90-120 tusen på et år, min går vel rundt 80-90 tusen på et år, men jeg kjører ikke så mye

Lenke til kommentar

Og hva er det med folk som absolutt skal kjøre rundt med både kjørelys og tåkelys?

Mye kulere det, også får de kanskje følelsen av å ha bedre sikt. Også bryr de seg ikke om de andre trafikkantene selvsagt.

En annen grunn er også at mange ikke vet at de har på tåkelys. De ser lys i instrumentene, men vet ikke hva det betyr eller hvordan de slår av tåkelysene.

 

Men det verste er å treffe på billister i mørket som gir blaffen i å dimme.

Lenke til kommentar

CFM er ikke akkurat uskyldig i dette - han bryter like fullt vegtrafikkloven, så at noen kritiserer han for det er bare å forvente. Når det er sagt, jeg er enig i at det han gjør ikke virker like ille som andre ting man kan lese i tråden her, f.eks. bare et par innlegg over meg.

 

Ellers er det bare rutine i denne tråden, Andzel fortsetter å drite seg ut og vise hvor lite han faktisk hører hjemme på veien, lastebilsjåfører kan rapportere om at mange fortsatt kjører som idioter, og det går sjeldent mer enn en side før noen klager på veistandard, fartshumper eller Statens Vegvesen.

 

Drite meg ut faktisk? Jeg fikk ros av politiet i dag så tror du skal gi deg! Jeg kan ikke fortelle mer ettersom saken er under etterforskning.

Lenke til kommentar

De får jo bedre sikt 10 meter foran bilen sin. Men hva faen skal du drive å ha blikket 10 meter foran bilen din for når du kjører i 60+?

 

Det værste er å møte de idiotene som bruker tåkelys med nærlys, når det er mørkt. Må nesten stoppe opp fordi de blender meg totalt. Merker at fleste er under 25 år og kjører en slags tysk bil, helst en eldre BMW 3-serie. Da har du den komplette "jeg har nettop fått lappen og tåkelys er kult" typen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...