Gå til innhold

Noen som spiller Pokémon her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg er ute på reiser kan det hende jeg røsker med meg en gameboy med et av dem i faktisk, ja.

 

Men N64 spillet osv spiller jeg ikke lengere.

 

(Bare for å bortforklare; det er broder'n som eier alle disse spillene ;))

Hm..?

Er du flau over å spille dette? >_<

Sett inn en annonse på bruktmarkedet.no: "Ryggrad ønskes" :p

 

Neida..

Jeg bare synes det er så dumt at det skal være slik.

Disse spillene er jo vanvittig bra. (Les: før Ru/Sa var de best)

 

Meh, bra du spiller det da ;)

Lenke til kommentar

Selvfølgelig. Men digimon-serien er bedre, selv om det er en ren kopi. Jeg husker kort-hysteriet for noen år siden. Det var gøy i en periode, men Shigeru er en diktator når det gjelder å lure penger ut av unger. Nå som vi er fysisk eldre skjønner vi at det som er gratis ofte er det beste. Serien er altså bedre enn spillene. Pokemon Stadium var en fiasko, men rollespillene og digimon-world er bra, selv om de helt klart ikke slår FF-spillene.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig. Men digimon-serien er bedre, selv om det er en ren kopi. Jeg husker kort-hysteriet for noen år siden. Det var gøy i en periode, men Shigeru er en diktator når det gjelder å lure penger ut av unger. Nå som vi er fysisk eldre skjønner vi at det som er gratis ofte er det beste. Serien er altså bedre enn spillene. Pokemon Stadium var en fiasko, men rollespillene og digimon-world er bra, selv om de helt klart ikke slår FF-spillene.

Vel, eneste problemet er at de fleste Digimon spillene som er gode er kun tilgjengelig for Wonderswan systemet (pluss ett par Digimon spill til PSone som jeg ikke har prøvd). Digimon Battle Spirit spillene og Digimon Racing var middelmådige. Lurer på når Bandai har tenkt å lage en GBA versjon av Digimon rollespillene >_> Kamp-systemet i Stadium spillene var mildt sagt kjedelig, både Digimon og Pokémon seriene har gode spill å komme med. Men de kan såklart ikke måle seg med andre spillserier (f.eks. Fire Emblem :p)

 

Men når det er snakk om animen:

 

Digimon > Pokémon

Lenke til kommentar
Selvfølgelig. Men digimon-serien er bedre, selv om det er en ren kopi. Jeg husker kort-hysteriet for noen år siden. Det var gøy i en periode, men Shigeru er en diktator når det gjelder å lure penger ut av unger. Nå som vi er fysisk eldre skjønner vi at det som er gratis ofte er det beste. Serien er altså bedre enn spillene. Pokemon Stadium var en fiasko, men rollespillene og digimon-world er bra, selv om de helt klart ikke slår FF-spillene.

Wtf?

Serien bedre enn spillene?

Mener du dette seriøst?

*gape*

 

Har du noen gang spilt et av disse spillene?

 

Pokemon som RPG:

LOL, rollespillet i Pokemon er det som er minst utnyttet/bra med spillet.

Det er kampstrategi som er essensen med 1337 Pokémon..

Lenke til kommentar
Spiller pokèmon jeg.Det eneste spillet jeg ikke klarer er pokèmon gul.Hvorfor gjorde de Sabrina og Koga så vanskelige???Grei tidsfordriv egentlig

Sabrina: Bruk en Pokémon med høy attack stat ettersom de Pokémon som trenerne bruker har dårlig defense stat (Raticate med Dig, old school strategi) :p

Koga: Psychic og Earth type angrep. (Psybeam, Psychic, Confusion, Earthquake, Dig)

Lenke til kommentar

Jeg spilte en del før, drev og bytta mye med kjæresten min og sånt, fikk etter hvert 212 stykk (på Crystal) - men så klarte søstra mi å starte på nytt og save over spillet mitt, og sida har jeg ikke giddi så mye. Største problemet vårt var vel egentlig at vi ikke kjente noen som hadde R/B/Y, så det var en del vi ikke KUNNE få tak i.

Lenke til kommentar

Pokemon (blå selvsagt, alt etter er bare oppskrytt!) er nok det spillet jeg har moret meg mest med gjennom tidene, har slutta da, men jeg grabber fortsatt gameboyen med pkmon en gang i blant :D

Hadde kongelag: Raichou lvl100 mewtwo(duh) 100 nidoking/nidoqueen level 100 Moltress/Articuno/Zapdos level 100 Aerodactyle level 100 Sandslash level 100 Pinster (husker ikke navnet, bille med store horn på hodet) level 100, Kabutops level 100 og 151 pokemon...... Synd at jeg ikke kunne bruke alle samtidig da, bare 6 om gangen :ermm:

Lenke til kommentar

Spiller silver og søstra mi spiller blue. Fortsatt fett å dra frem gameboyen og spille litt Pokèmon.

Mitt lag på silver:

Pinsir L.38 (Insekt med horn)

Gyarados L.25 (Lang sjøorm)

Flaffy L.29 (sau)

Kingster L.28 ( krabbe)

Pidgeotto L.30 ( fugl )

Quilava L.34 Etteller annet ilddyr)

Grunn til at jeg har spilt i det siste er fordi dataen som jeg spiller på har et ødelagt hovedkort. Forresten blåste jeg bort over 2000 spenn på kort :wallbash::realmad:

Endret av king_of_kong
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...