Gå til innhold

17 Amerikanske soldater tiltalt for tortur.


Anbefalte innlegg

med personangrep tenker jeg på dette spesielt:

 

JoachimR er tydelivis en sånn skrulling. Det er sikkert fiordi han finner en broder i ånden hos lamskallen i Det Hvite Hus

Du var jo i samme slenget nevnt som en "broder i ånden" med USA`s president.!! Det var vel bra eller???

Kanskje du også tar avstand fra å bli satt i samme bås som ham?

Da bør du kutte ut den lame signaturen du har nederst i meldingene dine.

 

Hvis du ikke vil det, burde det flagget du har som bilde vært byttet ut med et sjørøverflagg.

da hadde du stått som en ærlig, ljoal støttespiller i røvertoktet til Irak.

Er du virkelig så dum som du gir uttrykk for? Det han klager på er at du beskylder ham for å være "en lamskalle", noe som ikke er videre positivt. Du kan trolle deg et annet sted, rapporterer dette nå, håper en moderator ser det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oovz: Unødvendig å være så innmari stram i linja her... Ingen som tar slikt personlig (ikke engang Jokke). :)

Sant nok, men jeg synes det er så teit at sånne kommentarer skal ødelegge det viktige her, nemlig debatten. Men nå fant jeg ikke innlegget jeg skulle rapportere allikevel, så da dropper jeg det :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Hva er det Rumsfeld beklager for da?

For at mishandlingen skjedde...

At han ikke informerte andre politikere om det på et tidligere tidspunkt, selv om han ville kanskje vente på etterforskningen...

Du kan seriøst ikke si de prøver å feie dette under teppet nå.

Jeg sitter jo og ser på en kongresshøring om hele skandalen på CNN...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Denne saken kom ikke fram pga av at politikerne sa det, den kom fram pga av MEDIA.

Ja, for media driter i å få alle faktaene i orden først, det gjør ikke administrasjonen.

Lenke til kommentar

Seixon. skrev:

Du sidestiller Bush, Saddam og Hitler? La meg spørre deg om noe, var det Bush som sa at soldater i Irak skulle gjøre dette?

 

SVAR.

Har lite med saken å gjøre hvem som sa hva til hvem,det er presidenten som er øverste annsvarlig og må ta annsvaret , selv om han ikke selv har sagt det er jeg ikke i tvil om at han hvisste om det og jeg betviler sterkt at han protesterte .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Seixon. skrev:

Du sidestiller Bush, Saddam og Hitler? La meg spørre deg om noe, var det Bush som sa at soldater i Irak skulle gjøre dette?

 

SVAR.

Har lite med saken å gjøre hvem som sa hva til hvem,det er presidenten som er øverste annsvarlig og må ta annsvaret , selv om han ikke selv har sagt det er jeg ikke i tvil om at han hvisste om det og jeg betviler sterkt at han protesterte .

Du har overbevist meg. Bush er djevelen selv, og man skal slett ikke se bort fra at han var innom et par fengsel da han leverte plastikk-kalkun og torturrerte litt på djevelsk vis.

 

Er det en klubb for "Blind USA hatred" jeg kan melde meg inn i?

Lenke til kommentar

Jeg hater ikke usa eller andre for den del, men det må da være lov å kritisere dem og. Virker som om alt de gjør skal forsvares uansett.

Når det gjelder undertrykking eller tortur av andre mennesker er dette like uhyrlig uansett hvem som gjør det og derfor plasserer jeg dem i samme bås .

Lenke til kommentar
Jeg hater ikke usa eller andre for den del, men det må da være lov å kritisere dem og. Virker som om alt de gjør skal forsvares uansett.

Når det gjelder undertrykking eller tortur av andre mennesker er dette like uhyrlig uansett hvem som gjør det og derfor plasserer jeg dem i samme bås .

Jeg henviser til mitt innlegg øverst på side 9.

 

Her er vi på'n igjen. Jeg tror ikke det er noen i tråden som har forsvart mishandlingen. Det noen har forsvart mot er slike intelligente utsagn som du nettop kom med.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...