Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?


SirHartge

Anbefalte innlegg

Mitt nick valgte jeg fordi jeg ble kjempeforelsket i Disneys tegneseriefigurer etter å ha jobbet på Epcot-senteret for noen år siden.

At det ble Ariel er litt tilfeldig.

Kanskje litt fordi jeg ønsker å fremstå som en litt sukkersøt snelle?kiss.gif

 

[ Denne Melding var redigert av: Ariel på 2002-08-05 19:59 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-08 00:43, PanzerFaust skrev:

Panzer= hmm..panser?

Faust=neve


Et av nazistenes anti-tank våpen fra ww2 har jeg senere funnet ut.



 

Panzer ble også brukt for stridsvogn/tanks. Neve er korrekt. Og tyskreren bruker fremdeles Panzerfaust. Også nyere produserte AT våpen kalles det.

 

(Glad dette er off topic :lol: )

Lenke til kommentar

Quote:


borre skrev (2002-04-05 11:53):

...ca. 30 stk. som bor i Namsos-Grong-Foldereid i Nord Trøndelag :smile:



 

Du mener vel Kolvereid? ikke foldereid... :razz:

 

Så til nick et mitt:

Satt egentli i en skoletime for 4-5 år siden og funderte på et nick jeg ville bruke på IRC, så jeg tenkte bare på forskejllige kombinasjoner av bokstaver og kom plutselig på ZoRaC. Litt tøffere en zorac... :smile:

Mange uttaler d rett fram men jeg tenkte mer "zoræk" (egnelsk uttale)... :smile:

 

Betyr vel ingenting...

Lenke til kommentar

ostmann_pat. Hvorfor ikke? Det er jo ganske orginalt (håper jeg). Det kommer av en gang vi var på leirskolegreier i 7. klasse, jeg havna på rommet til en fanta-avhengig, en som sover HELE tiden (når han ikke sitter på dass da), en som har et temperament du ikke bør kommentere, og verst av alt: MEG. I en kombiansjon var dette veldig skummelt. Jeg og fantoholikeren fant ut at vi skulle synge litt. Vi kom av en eller grunn fram til at postmann pat sangen var grei. Min venn fantafyr laget en litt grovere tekst til denne sangen (postmann luke ble navnet), men denne kunne jo ikke synges i offentliget uten merkelige blikk og sure kommentarer. Siden jeg er VEEELDIG glad i det fantstiske melkeproduktet ost, fant jeg ut at jeg skulle lage en tekst om det i stedet. Navnet på sangen ble naturlig nok Ostmann Pat.

 

Derfor nicket ostmann_pat. (gjett hva mailadressen min er, det er juks å se på profilen min)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg valgte nicket mitt fordi...

 

 

 

 

...JEG ER SØPPELKONGE NR.1!!!

 

JAAAAAAAAA!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*søppel*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Søppel-edit: Fjernet en søppel-h som forsøplet den søplete søppelposten min! (Og la til noen søplete søppel-linjeskift...)

 

 

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Søppelkonge nr.1 på 2002-08-19 18:51 ]

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Mitt nick kommer fra en bil (konge bil)

den bilen er en Plymouth Barracuda med en Hemi V8'er = HemiCuda.

har hatt mange andre nick også:

-f3tTn!cK

-Gud

-AlL@H

-|SaTaN|

-[Futurama]Bender

-[CarZ]HondA

-Sancho Dunderfluff (Hobbit name generator:))

-Galne Gunnar

-VampyrMygg

-SercretAgent[MAN]

-Kniv i ryggen Colt i rompa (var overtrøtt :smile:)

-L-Viz

-Lagsinov

o.s.v

Lenke til kommentar

Eurofighter stammer jo fra steinalderen da :grin:

 

Hehe neida......eurofighter er en JetJager.....et fly som kan fly loddrett RETT FREM....altså med "magen" rett frem og nesen rett opp på en gang :smile:

 

har jo hatt mangen nick jeg oxo da som:

Lasaron

Highlander

Muerten Mach0man

Mr.Leet

nOOb elEEtness

og noen andre, men ikke på langt nær så mangen som HemiCuda her :grin:

Lenke til kommentar

Nicket mitt kommer fra JRR Tolkiens geniale mesterverk av en bok, Silmarillion.

Fingolfin fulgte med Fëanor og resten av noldoalvene over fra Valionor til Midgard for å utfordre Morgoths makt og for å fåp tilbake Silmarillene som Fëanor hadde lagd.

Fingolfin dro frem alene til Angbands porter(Morgoths festning) og blåste i hornet sitt og ville kjempe med ham. Morgoth kom ut, og med seg hadde han Underverdenens Hammer(husker ikke det alviske navnet på den). Morgoth var jo en av Valaene og var så klart MYE mektigere enn Fingolfin(Melkor som han egntlig heter var den kanskje aller mektigste av de fmten Valaene, han og Manwë er nok likeverdige i styrke), men han bommet med hammeren sin på Fingolfin gang på gang og hver gang Fingolfin smatt unna lagde hammeren et stort krater i bakken(Morgoths fysiske skikkelse var ganske stor). Fingolfin klarte å såre ham syv ganger, syv ganger skrek Morgoth i smerte og syv ganger kastet hele Angbands hær seg på bakken i frykt.

Men Fingolfin snublet til slutt i et av kraterne Morgoths hammer hadde skapt og Mørkets Herre tråkket ham på nakken, men Fingolfin klarte med sine siste krefter å hugge ham i foten med sverdet sitt, og på den foten haltet Morgoth for alltid etterpå.

Fingolfins nakke brakk under vekten av foten hans og da Morgoth skulle til å hamre kroppen hans i stykker kom Vindherren(en stor og mektig ørn hvis navn jeg har glemt) og klorte Morgoth i ansiktet og reddet kroppen til Fingolfin. De arrene satt for alltid i Morgoths ansikt.

 

Derfor valgte jeg Fingolfin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...