Gå til innhold

Inpoc tar kaka


Anbefalte innlegg

Akkurat nå går det en film på TV med Elijah Wood, og så skulle jeg ta en tur på imdb og se hvilke andre filmer han har gjort når han var ung. Og så hører jeg Tine-Vil had deg i ENORMT høyt i headsetet som ligger her. Det var et banner for INPOC som spilte polyfonske drittsanger bare du streifet musen over den.

 

Lyd har ingenting i reklame å gjøre. Forbanna drittfolk. Den hunden som var på VG sine sider drepte jo nesten folk, og dette er ikke bedre. Jeg oppfordrer alle til å sende en klagemail til INPOC slik av vi hvertfall viser at vi ikke vil ha noe av dette.

 

[email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper virkelig det, for et sted må vi sette grensen. VG.no og dagbladet.no ser jo ut som juletrær med all den reklamen, men lyd er irriterende på et helt nytt plan.

Husker dere hunden på VG sine sider? Som bjeffet når du dro musepekeren over? Den forsvant fordi mange sendte mail inn og klagde.

 

EDIT : 3333 posts.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

vill ikke si at inpoc går så mye over streken. Derimot at du blir så sur pga av litt reklame er litt rart. Du trenger ikke å klikke i vinkelen.

Hva med å legge dette fram på en litt saklig/objektiv måte. Se dette fra flere vinkler. Du kan jo bare slutte å besøke siden.

 

ta dette som en mann og slutt å syt som en fjortis.

Lenke til kommentar
vill ikke si at inpoc går så mye over streken. Derimot at du blir så sur pga av litt reklame er litt rart. Du trenger ikke å klikke i vinkelen.

Hva med å legge dette fram på en litt saklig/objektiv måte. Se dette fra flere vinkler. Du kan jo bare slutte å besøke siden.

 

ta dette som en mann og slutt å syt som en fjortis.

Hah, jeg tar det akkurat så saklig som jeg vil. Dette er OT og her kan jeg dra ut så mange slemme ord jeg vil og kaste etter de. Når ble det å bli hissig "fjortiss" ?

Var det en fjortiss som kalte en barteonkel for "hæstkuk" ?

Bare slutte å besøke IMDB? Å bare unngå de tingene du ikke liker er ikke en varig løsning.

 

"Ta det som en mann" og "du kan jo bare slutte å besøke siden" og "saklig" er så selvimotsigende at jeg snart nominerer det til "gullkorn" tråden.

 

Tenk over hva du sier før du gjør det kjekken, please...

 

 

Håper noen sprenger Inpoc og svalbard.

Lenke til kommentar
Når ble det å bli hissig "fjortiss" ?

Det er bevist at dagens ungdom blir mer og mer kravstor og at dagens ungdom syter og klager (gamle og forsovidt). Det at du blir sint for at noen gjør noe du ikke liker og du vill dermed sprenge de er ikke akkurtat voksent.

 

"Det er ikke alltid den som skriker høyest som blir hørt." Det er noe du bør tenke over. Lønner seg å gå stille i gangene av og til. Drive med lobby virksomhet eller noe.

Endret av svalbard
Lenke til kommentar
Det er bevist at dagens ungdom blir mer og mer kravstor og at dagens ungdom syter og klager (gamle og forsovidt). Det at du blir sint for at noen gjør noe du ikke liker og du vill dermed sprenge de er ikke akkurtat voskent.

 

"Det er ikke alltid den som skriker høyest som blir hørt." Det er noe du bør tenke over. Lønner seg å gå stille i gangene av og til. Drive med lobby virksomhet eller noe.

Å syte og å bli hissig er to helt forskjellige ting. Jeg ble hissig og ypper til kamp.

Jeg syter ikke, men setter foten ned når jeg mener at de har gått over streken.

Hva som skal være umodent med det forstår jeg ikke. Og å ville sprenge noen er absolutt voksent. Hvem er det som styrer med kriger nå for tiden? Hvem er det som skyter, sprenger, dreper, sloss osv? Fjotisser?

 

"Getting them to listen... you cant just tap them on the sholder anymore. You have to hit them over the head with a sledgehammer. Then youll notice you have their strict attention. -John Doe"

 

Fra filmen se7en.

Lenke til kommentar

Helt enig med trådstarter...

 

Sånne reklamer som lager lyd og drit bare du beveger musepekeren over tilfeldig, er helt unyttig og de som lagde den burde få seg en skikkelig omgang.

 

Den holdningen om at du ikke trenger å besøke sidene og bla bla bla er jo også bare tull... Må jo ta saken i egne hender i steden for å sitte på rævva og være apatisk.

Lenke til kommentar
Hvem er det som styrer med kriger nå for tiden?

vill ikke si at det er så voksent å krige. tenk om alle skulle tenke som deg. Bli hissig og yppe til kamp. Det hadde garanter blitt mer krig og elendighet i verden.

 

Krig, sloss, sprenging, dreping etc. er vell ikke løsningen. Og krig er vell siste utvei. Du kan jo begynne i de små. Sende en høflig (merk høflig) mail til inpoc og beskriv problemet til de. Kansje de hører på deg og gjør noe med det.

 

Men sender du en mail til de og sier at de er noen høsneskaller som er så teite at de ikke forstår at det er irriterende er vell ikke oppskriften? (ikke ta alt bosktavelig, setter bare ting litt på spissen)

Lenke til kommentar
vill ikke si at det er så voksent å krige. tenk om alle skulle tenke som deg.  Bli hissig og yppe til kamp. Det hadde garanter blitt mer krig og elendighet i verden.

Wake up and smell the world.

 

Tror du virkelig jeg sendte en hissig mail til Inpoc? Jeg har vett og høfflighet til å vite at en slik mail vil bare slettes og ikke nå noen plass.

Mailen min beskrev omstendigheten jeg kom over banneret, hvor lite likt dette er, en oppfordring til å endre banneret, en løsning på problemet og "Hilsen Meg"

 

Men her i OT avdelingen hvor jeg vil tirre opp flest mulig til å gjøre det samme her sparer jeg på høffligheten og sier det slik jeg mener. Hva tror du har mest effekt, at jeg skriver :

 

"Det hadde vært kjekt, om dere har tid, om dere hadde sendt en mail til inpoc og spurt de fint om de kunne endre reklamen sin"

 

eller:

 

"Lyd har ingenting i reklame å gjøre. Forbanna drittfolk. Den hunden som var på VG sine sider drepte jo nesten folk, og dette er ikke bedre. Jeg oppfordrer alle til å sende en klagemail til INPOC slik av vi hvertfall viser at vi ikke vil ha noe av dette."

 

???

 

EDIT: Jeg forstår nå "fjortiss" utsagnet ditt, fordi du trodde jeg holdt den samme holdningen når jeg skrev til inpoc. Og mener selv at den klagingen over alt som ikke passer deg, selv om det er en god grunn bak det, kan kalles "fjortiss".

 

Men dette fungerer ikke. Jeg bruker Opera, og har vinduslista øverst. Når jeg da skal velge et annen vindu ved hjelp av musa, så er det lettest å trykke på det rette "fanen" øverst. MEN om inpoc har et banner øverst og musa beveger seg over dette på veien til en "fane" så vil banneret begynne å spille en polyfonisk versjon av en topp-20 låt. Og sangen fortsetter selv om jeg bytter til et annen browser vindu eller programvindu. Den eneste måten å få den til å holde kjeft er om jeg beveger musen tilbake over den samme banneren. Så om jeg skal kunne velge et annet browser vindu med musepekeren så må jeg styre den rundt banneret.

Det er klart over streken!

 

EDIT2: Det går faktisk ikke ann å få den til å slutte å spille. Om du tar musepekeren over banneret en gang til så bare begynner en ny sang. Du må vente til "sangen" er ferdig.

Lenke til kommentar
Ser affal ikke slik ut etter alle skriveleifene dine å bedømme... Men det er bare min mening.

nei. har ikke sagt det (hverken indirekte eller direkte). Men eg mener at det er ikke alltid så lurt å rope høyest. Gå litt rolig i gangene av og til.

 

btw er ikke sånn at eg sitter med en norskordbok ved siden av meg slik at alle innleggene mine er feilfri for skrivefeil. Skal du begynne å si at en person er lite voksen pga han har noen små skrivefeil så er det ikke mange personer som er voksen.

Lenke til kommentar
Ser affal ikke slik ut etter alle skriveleifene dine å bedømme... Men det er bare min mening.

nei. har ikke sagt det (hverken indirekte eller direkte). Men eg mener at det er ikke alltid så lurt å rope høyest. Gå litt rolig i gangene av og til.

 

btw er ikke sånn at eg sitter med en norskordbok ved siden av meg slik at alle innleggene mine er feilfri for skrivefeil. Skal du begynne å si at en person er lite voksen pga han har noen små skrivefeil så er det ikke mange personer som er voksen.

Har ikke sagt det heller. Bare virket som om du var en fjortiss-wannabe-grownup dude. Skrivefeil er ikke noe galt i seg selv, men hele settingen tydet på det. Men da får jeg bare beklage - var, og er, ikke meningen å rakke ned på deg. Måtte bare "si" det lissom...

Lenke til kommentar
Det er bevist at dagens ungdom blir mer og mer kravstor og at dagens ungdom syter og klager (gamle og forsovidt). Det at du blir sint for at noen gjør noe du ikke liker og du vill dermed sprenge de er ikke akkurtat voksent.

 

hvor er så dette bevist?

 

vill ikke si at det er så voksent å krige.

 

det største "voksne" virkemiddelet for å få igjennom en sak i denne verden er faktisk krig.

Endret av plumbo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...