Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

men det kan vel bare være å ta litt svart blank over da.. ? så slipper man kanskje å bruke så mange bokser.. nei jeg veit ikke... grunnen til at jeg spør er at jeg skal lakke skuffen/pcen min og ser etter billige muligheter...

Endret av kverna
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kverna- det trenger ikke å bli så innmari dyrt, eller man trenger ikke så mange bokser. Men hvis man vil ha det meget blankt, og få det til å se helt rått ut, så kreves det mye arbeid. Et par spraybokser fra Euaropris er helt greit til å få lagt litt farge på noe- husk å lese bruksanvisningen..

Lenke til kommentar

Satt og kikka litt rundt på div ting og da kom jeg over denne lista. Det jeg lurer på er om det kunne blitt pent å brukt den mellom selve kabinettet og 5 1/4 bronnene , siden frontene på disse er sorte,da hadde de blitt mer markert fra kabinettet .

Bare en tanke

 

 

Her :hmm:

 

PS: om noen har lyst til å lage en "logo" så er det lov, det er jo blitt så populert for tiden . Så om noen har lyst sett igang :yes:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Har en venn som er helt syk når det gjelder å tegne, han har en fantasi som mange av oss bare kan drømme om!! Kan snakke med han om han kunne ha gjort det, bare han får opplysninger om hva det skal være til og om det skal være stilfullt eller sånn "final fantasy" eller annt gammel/moderne ting og figurer.

Kan finne frem noe så får du Snekker'n en pm med bilder av noe han har tegna, så kan du vurdere, så kan jeg få han til å tegne noe..

Lenke til kommentar

Begge deler ,noen er for lufting + vannslangene .

De for lufting står riktig i forhold til hverandre selv om det ikke ser slik ut på bilde,har vel noe med vinkeln bildet er tatt fra.

Skal på posten i morgen å se om de finner den pakken som jeg venter på,den skulle vert her for en uke siden.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...