Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neida det er fullt tillatt å hente ideer, skulle bare mangle .

Men ikke lag en "blåkopi" det blir for kjedelig.

Ser det som et kompliment at noen synest det er såpass at de kan tenke seg å lage noe som ligner

En "blåkopi" blir det uansett ikke, da jeg neppe har like gode ferdigheter med verktøy som deg, men skal nok prøve å gi den et "Zaeira-særpreg" . :yes:

Lenke til kommentar

:wow:

 

Dette er helt utrolig Snekker'n! Etter å ha sett alle bildene og lest alt, må jeg bare bøye meg i støvet og kåre denne modden til noe av det vakkreste og beste jeg har sett!

 

Når bildene av det mer "ferdige" kabinettet kom, satt jeg bare og lo av glede! Dette er så pent at øynene mine ble våte! :cry:

(Det er godt ment :))

 

Du gjør meg stolt Snekker'n! :thumbs:

Lenke til kommentar

Hva skal jeg si, det er nesten så jeg blir litt flau av all skryten :blush: men samtidig er det utrolig motiverende. Det er vel en av grunnene til at man lager en worklog , nemmelig at man håper på positive tilbakemeldinger . Men den responsen som det har vert her hadde jeg ikke engang turt å drømme om .

Så har jeg også vert i kontakt med posten ang den pakken som jeg venter på og den er funnet, de lovte at jeg skulle få den på tirsdag, får håpe det går i boks for da blir det full montering og ferdistilling av prosjektet .

Lenke til kommentar

Flott!

Da venter jeg heller så slipper slipper jeg å bla igjennom alle 59 sidene. Står sikkert veldig mye bra der, men det meste gjelder vel ikke nå lenger siden det var forslag underveis og slikt, dessuten er jeg litt lat.

 

Lykke til Videre og tusen takk for å bringe forumet opp til nye høyder med kjempe flott casebuilding.

Lenke til kommentar

Som jeg nevnte lengre opp på siden så skrev jeg dem ut i word slik jeg ville ha de og så fikk jeg et firma som driver med slikt til å trykke dem, det er samme type som brukes til reklame på feks biler, du får dem akkurat slik du ønsker og i den fargen du ønsker.

Så de er nok kjøpt :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...