Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OK, som jeg nevnte så har jeg nå montert sammen det meste i kabinettet , dette for at dere skal få se hvordan det blir og for å forskire meg selv om at alt passer .

Har ikke satt inn lys og bryterne enda , men det kommer .

Montering av vifter på radiator

100.jpg

Her er de på plass.

101.jpg

Så noen bilder av systemet.

 

102.jpg

.

103.jpg

.

104.jpg

.

105.jpg

 

Som dere ser så vil kablene til sata og til av/på , hd lys osv enten bli skjult de og eller så blir de sleevet i chrome.

 

Her er foresten HD rammen slik den endelig ble , med plass for 4 disker.

106.jpg

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Utrolig pent Snekker'n!!!!! Skala fra 1 til 10 ville jeg har gitt 15!! :w00t::w00t::w00t: Du er virkelig utrolig Snkker'n, men bare en ting: hvor har du gjemt pumpa og hvorfor går alle slangene ut bak?

Fordi han har pumpen i den kassen nederst der, og som du ser så går slangene dit.

 

Svarte for deg jeg Snekker`n :)

Lenke til kommentar
Utrolig pent Snekker'n!!!!! Skala fra 1 til 10 ville jeg har gitt 15!! :w00t:  :w00t:  :w00t: Du er virkelig utrolig Snkker'n, men bare en ting: hvor har du gjemt pumpa og hvorfor går alle slangene ut bak?

slanene går ned i kjelleren der han har radiatoren eller noe i den duren...

Endret av the coolkid
Lenke til kommentar

Stemmer det , de går ikke ut bak men ned til pumpen som står skjult i kassen .

Slangen fra pumpen til tank som står i front ligger bak platen som hk står på , der ligge også kablene fra stforsyningen. Om du ser på bildet ser du bla hovedstrømskabelen dukker opp akkurat der kontakten er, dette gjelder for de andre kablene også .

 

Nå går det fort her menst jeg svarte er det kommet en del nye spørsmål.

Jeg har all kjøling inne i kabinettet , den som står i kjellern er ikke tilkoblet her , men vil bli det senere .

Når det gjelder finnishen har jeg ikk fått gjordt noe mere , men det kommer siden jeg skal skifte hk så tar jeg det da. Monterte bare opp midlertidig nå .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...