Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som sagt tidligere så har jeg tenkt å lage en samleside når jeg er ferdig, men det er jeg altså ikke . Håper at jeg kan vise frem kabinettet med alt innmontert i slutten av denne uka og da vil det bli lagt inn link til samlesiden på førstesiden her.

Jeg er tross alt familiefar og har litt mer enn bare denne saken å tenke på, men jeg skal gjøre så godt jeg kan :grin: Så får jeg håpe dere har litt tolmodighet med meg :hmm:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Hmm. Dette er et meeeget godt prosjekt, ser det ut til. Men man slipper å pløye gjennom 60 (evt. 30) sider når folk ikke klarer å si annet enn "kjempebra" 20 poster på rad! :)

 

La oss heller komme med konstruktiv kritikk neste gang snekker andersen kommer med en oppdatering, så skal vi se dette blir enda bedre.

 

Men for all del; ros er bra! Og snekker'n ikke la deg påmases ;)

 

Edit: hobbydyjfljklseski

Endret av baronKanon
Lenke til kommentar

Neida ingen fare det blir ferdig når det blir det , verken før eller senere .

Men skjønner godt at noen ikke gidder lese gjennom alle sidene , det er jo mest for dem som har fulgt med fra start, derfor blir det en samleside som tar med det grøvste av det som har skjedd.

Lenke til kommentar

Hei, jeg har som sagt ikke tatt den endelige avgjørelse ang den endelige finnish og ser at det blir dårlig tid til den nå , men siden jeg alikevel venter på div ting bla nForce 3 250 kortet har jeg bestemt meg for å ta de tingene når det kommer siden jag da må demontere det meste uansett.

Så for at dere skal slippe og vente er jeg nå igang med å montere inn alt utstyret i kabinettet og legger reultatet ut her så snart jeg er ferdig. Så får jeg heller lage en uppdate senere når alt kommer, håper det går greit.

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvorfor folk hypper seg sånn opp om dette. Synes personlig DR. X sin BQUIET var mye mer engasjerende enn dette, no offence til Snekker'n, jeg synes du gjør en flott jobb.

 

personlig ville jeg følt det veldig urettferdig om Snekker'n fikk prosjektet sitt på forsiden da ikke Frks Dr X fikk sitt.

 

Lykke til videre Snekker'n

Lenke til kommentar
Fatter ikke hvorfor folk hypper seg sånn opp om dette. Synes personlig DR. X sin BQUIET var mye mer engasjerende enn dette, no offence til Snekker'n, jeg synes du gjør en flott jobb.

 

personlig ville jeg følt det veldig urettferdig om Snekker'n fikk prosjektet sitt på forsiden da ikke Frks Dr X fikk sitt.

 

Lykke til videre Snekker'n

All respekt for DR.Spawn sitt bidrag BQUIET det var i serklasse meget bra,men det og mitt synest jeg ikke kan sammenlignes da hans bidrag ligger på et "høyere" plan med mange tekniske løsninger.

Dette er vel også noe av grunnen til at mitt bidrag har fått noe høyere respons fra leserne, nettop fordi dem føler seg mere hjemme her og ser at dette er noe de også kan klare , menst Bquiet ikke er noe som hvem som helst kan sette igang med. Derfor synest jeg heller ikke det er riktig å sammenligne to såpass forskjellige bidrag som disse to er , mitt kan nok aldri nå opp til det nivået som hans og jeg har for lengst tatt av meg hatten for hans prosjekt .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...