Gå til innhold

Splinter cell 2 ikke si at..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er helt riktig, multiplayer er limitert til 4 spiller pr. spill, men det kan være mange spillere på en server. Multiplayer delen i SC2 er helt genial og det er en logisk avgjørelse som er blitt vedtatt angående 4 spillersbegrensningen, det kler spillet perfekt og etter å ha prøvd det vil jeg anta at spillet ville blitt det rene kaos med flere spillere, dermed også lite morsomt å spille.

Endret av Stig_W
Skrevet
Det er helt riktig, multiplayer er limitert til 4 spiller pr. spill, men det kan være mange spillere på en server. Multiplayer delen i SC2 er helt genial og det er en logisk avgjørelse som er blitt vedtatt angående 4 spillersbegrensningen, det kler spillet perfekt og etter å ha prøvd det vil jeg anta at spillet ville blitt det rene kaos med flere spillere, dermed også lite morsomt å spille.

Enig i det..Trodde aldri at SC kom til å få multiplayer, men når det nå kom synes jeg 4 spillere passer utmerket :yes:

Skrevet

Det hadde aldri funka med 30 stk som skulle snike seg rundt og gjemme seg for hverandre. Altfor mange.

SC er heller ikke noe FPS "drepe alt man ser" spill. Så det passer bra det.

Skrevet
Det hadde aldri funka med 30 stk som skulle snike seg rundt og gjemme seg for hverandre. Altfor mange.

SC er heller ikke noe FPS "drepe alt man ser" spill. Så det passer bra det.

Vel 30 stk va no å ta litt av, vis man ikke har noen overstore baner. E litt surt for noen gang e vi 5 på lan og da blir en person sittende å se på. :roll:

Men det kommer helt sikkert en mod til SC2 som gjør at man kan være litt fler spillere. Mest sabbsynelig

Skrevet
jeg syns egentlig 6 persjoner hadde vert kult. 3 vs 3 , eller 2 vs 4.

eller hvis du er en super spy, så kunne du prøve deg 1 mot 5

Helt enig der :yes: ....... men d kommer også ann på størrelsen på banan...

2vs2 e nu egentlig bra nok :thumbs: teamwork :thumbs:

Skrevet (endret)

Noen som har opplevd problemer med grafikkortet? måtte laste ned en ny driver for at det skulle fungere, men alikevel lagger det noe intenst (Jeg har Radeoon 9600).

Det lagget ikke på vanlige splinter cell 1`ern

Endret av banzay
Skrevet
Noen som har opplevd problemer med grafikkortet? måtte laste ned en ny driver for at det skulle fungere, men alikevel lagger det noe intenst (Jeg har Radeoon 9600).

Det lagget ikke på vanlige splinter cell 1`ern

det lagga noe jævlig vær gang jeg så på ild og andre ting, men så lasta jeg ned nyeste driver til kortet mitt(Ti 6800SE) da forsvant alt av lag

Skrevet

Ja, men det mest irriterende er at "too many players" kan være alt fra 1/4 til 4/4 spillere. :mad: Sånt irriterer meg! At andre enn meg joiner samme game samme tid, går jo ann, men herregud, da! Også den når "this match is no longer availble! Lista er oppdatert for 1/2 sek. sida (den oppdaterer seg selv, så det er ikke mye vits) det kan stå "joinable" med 1 spiller, men enten er den ikke availble, ellers er det too many players! :mad:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...