Gå til innhold

"Nye" Komplett.no - hva synes dere ?


Hva synes du om det nye designet?  

477 stemmer

  1. 1. Hva synes du om det nye designet?

    • Veldig bra
      39
    • Bra
      58
    • Helt greit
      116
    • Dårlig
      170
    • Veldig dårlig
      94


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-10579

Hvor har det blitt av oversikten over varer man har sendt i retur?

 

Den nye "oversikten" over ordre virker kaotisk, og er etter min mening uoversiktlig.

Lenke til kommentar

Skal prøve å dømme etter siden, da jeg, fordi jeg liker komplett veldig fgodt som butikk kan dømme litt urettferdig positivt...

 

 

Jeg synes rett og slett det er forferdelig. Følg med, folk får RASKERE internett med årene, ikke tregere. Trenger dessuten ikke et stygt bilde ved hver komponent. Ukens tilbud jeg jo nesten borte, regner med denne plassseringen er taktisk...

Men den funksjonen med høyest/laveste pris osv var jeg meget fornøyd med.

Jeg tror at siden kan bli bra med endel endringer, stå på, lykke til!

 

 

(dere er en fantatisk web-shop) :D

Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske dere kunne forandret litt på layouten i Ordresiden. Fra dette: nuh.jpg

til dette:

danuh.jpg

 

Legg også merke til større mellomrom i "Søk etter"

 

Edit: I tillegg hadde jeg likt større mellomrom mellom boksene i midten av siden og menyen/boksene med linker på høyre side.

 

Dobbeledit: Mulighet for å filtere etter brikkesett/produsent på f. eks skjermkort er også ønskelig ;)

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Fint at dere har lagt til et søke felt med max og min pris, men jeg synes også man burde kunne trykke på webpris så får du prisen synkende og økende slik som det var før i tillegg til denne nye funksjonen. Ellers begynner siden å se grei ut den, men den gamle med de nye funksjonene og produkt bilder hadde vært bra. Men skjønner at det ville vært litt vanskelig til å få alt til å passe da.

Lenke til kommentar

Hei.

En ting og si til komplett.no.. følg med på ros/ris mailene deres.. ;)

Jeg synns den nye siden er forkastelig..

Men: jeg dømmer ikke etter utseendet.. :) Komplett.no er en god webshop etter mine erfaringer, så jeg kommer ikke til å se etter en annen webshop pga de nye ekkle sidene.

Den er jo fortsatt grei å finne frem på. Men det er bare noe som ikke stemmer.. Jeg synns den gammle layouten var fin, den var liksom rolig å se på, den nye er bare stressende..

 

Hva med å ha begge 2? Eller bare ha begge 2 i et kort tidsrom.. og ha avstemming blandt komplett.no sine kunder på siden og der etter bestemme seg for hvilken som skal beholdes?

Bare noen ideér..

 

 

Edit: Eller bare gå tilbake til de gammle sidene? :)

Endret av Mac
Lenke til kommentar

majoriteten av brukere har 1024x768 oppløsning og text size=medium, noe som er default i internet explorer.

fontene som brukes nå er _altfor_ store, noe som gir et amatørmessig og uprofesjonelt preg, samtidig som det blir uoversiktlig.

 

fonttypen, fontstørrelsen og css'en var perfekt før endringen, nå blir alt for stort og uoversiktlig, på grensen til rotete. dette gjelder både i kategorioversikt og produktoversikt. det er ikke nødvendig med deres og produsentens varenr. i listen. dette tar for mye plass, og det holder at dette er listet under spesifikasjonene for varen.

 

dette er mine erfaringer i internet explorer.

ellers er endringene brukbare.

Lenke til kommentar
majoriteten av brukere har 1024x768 oppløsning og text size=medium, noe som er default i internet explorer.

fontene som brukes nå er _altfor_ store, noe som gir et amatørmessig og uprofesjonelt preg, samtidig som det blir uoversiktlig.

 

Huh?

 

Alt har alltid vært smått hos meg. Ikke noe tegn til store fonts.

Og før du spør, nei, jeg har ikke forandre font standard i IE.

 

Men uansett. Jeg slutter meg til de som ikke liker den nye.

 

Som en vis mann en gang sa; "If it ain't broken, don't fix it."

 

Et godt råd som Komplett.no skulle hørt på.

Lenke til kommentar

Vel jeg har litt prob med denne nye siden.

Min Status over tidligere ordre er mangelfull.

Jeg skulle gjerne ha fått returnert et produkt jeg

kjøpte for en tid tilbake, men finner hverken produktet eller retur knapp.

(Håper dette bare er et midlertidig prob som dere holder på med å fikse)

 

Ellers er jeg middels fornøyd med designet på siden. (Jeg var ikke missfornøyd før)

Hadde det vært noe mulighet for å velge om man ville vise produktbilder eller ikke?

Lenke til kommentar

Brukerne kunne f.eks fått 5mb med gratis lagringsplass her. :scared:

Ja, og eget chatteforum for hvert emne hvis det er mulig. Frustrerende å ha dataproblemer og må sitte og vente på svar. Noen ganger chatter jeg her live, men via meldinger. Få til noe lignende opplegg som på...tja eros chat, bare her er det klokkesnakk osv.. :roll:

Endret av Shiva
Lenke til kommentar

Har rukket å surfe en del på Komplett.no siden den nye designet kom og vil komme med følgende uttalelser:

 

Beklager Komplett, men førsteinntrykket er dårlig. Det blir rett og slett for mye lik tekst på forsiden! Dessuten virker layout-vekten helt feil. Det blir for "tynt på toppen"! "Se handlevogn" er gul, gjør resten av rekken gule også.

 

Prøver dere å gjemme "Ukens tilbud"? Er det ikke meningen at de billige produktene skal synes godt? Særlig for å få resten av produktene til å virke billig, uten å egentlig være billigst (ofte).. Dumt!

 

Så til selve menyene:

Jeg likte veldig at det tidligere var enkelt å sortere produktene etter navn eller pris. "Avansert søk-saken" som kommer opp nå er ikke brukervennlig og man utelukker lett produkter som feks. ligger rett over den maksimale prisen man setter osv.

 

Positivt:

Jeg er ikke bare negativ! Småbilde ved siden av hvert produkt er noe jeg har ønsket meg lenge! :-)

 

Som dere skjønner er jeg ikke veldig fornøyd med det nye designet, og det var jeg heller ikke forrige gang dere endret det. Etterhvert klarte jeg imidlertid å leve med det og det fungerte greit. Denne gangen kan jeg vanskelig forestille meg at dette vil skje. :-( Jeg likte den gamle enkle frameopplegget deres jeg! Det var KJAPT! Hvis dere lurer har jeg ADSL, men det hjelper liksom ikke.

 

Må nesten legge til at jeg ikke er en Komplettmotstander! Noen vil kanskje begynne å tenke i de tanker, men jeg har enda ingen negative erfaringer å komme med og Komplett er alltid butikken jeg bruker for å sjekke produkter og priser. Som oftest blir også handlen gjort her!

Endret av MaxCPU
Lenke til kommentar

Hei.

 

Bruker komplett.no hjemme og norek.no på jobb. Må si jeg ble meget skuffet over den nye siden. Mye mer rotete. Søkefunksjonen stinker. prøv å skriv inn mer en 1 år så blir de slått sammen...... & hvorfor skal prisene gå opp med den nye siden? var den så dyr i innkjøp? varer til 250,- hadde steget med 50,- over natten :(

 

Måten ordre ligger inne på er også mye mer rotete og uoversiktelig.

Savner den gamle siden :cry::cry:

 

sorry men sånn er det. fordelen med den gamle komplettweb'en kontra andre websider er (var) at den er (var) oversiktelig. nå er den "ødelagt" og prisene er gått opp.... :thumbdown:

 

krever kanskje litt tilvenning også, men... :hmm:

Får sette Andreas på å fixe siden!

Endret av tdipower
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...