Jump to content

Komplett.no

Bedriftskontoer
  • Content Count

    567
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

26 :)

About Komplett.no

  • Rank
    Bedriftskonto

Recent Profile Visitors

5377 profile views
  1. Hei, Alle delene til Komplett Gamer - New Year’s Edition er på lager, men da systemet reserverer noen av varene kun til denne modellen vil det da kunne se ut som om de ikke er på lager inne på din ordre. Dette er naturligvis ikke en optimal løsning da det kan skape forvirring, og det er noe vi kommer til å forbedre på våre nettsider. I går hadde vi en unormalt stor pågang på vårt kundesenter som dessverre resulterte i litt for lang ventetid på telefon, men om du har sendt oss en e-post så svarer vi på de så raskt som mulig. Vi har for tiden ca.5 virkedagers ventetid på produksjon av PCer slik at om du da har bestilt for noen dager siden eller før helgen så burde det ikke ta lange tiden før din PC går til produksjon. Du vil da se at ordren endrer status fra åpen til plukket før statusen endres til sendt så snart PCen er ferdig. Håper til tross for problemene at du blir fornøyd med PCen din når den blir ferdigbygget hos oss :-)
  2. Hei alle sammen, Vi godkjenner alle produktanmeldelser som er innenfor retningslinjene man kan lese når man skriver anmeldelser. Gode som dårlige. Dersom en anmeldelse slettes etter at den er publisert gjøres dette kun dersom forfatteren kontakter oss med ønske om at den skal fjernes. Retningslinjer for produktanmeldelser: Hva skal en produktanmeldelse inneholde? - Din egen erfaring med fokus på det aktuelle produktet. Vennligst ikke inkluder: - Erfaringer som ikke er produkt-spesifikke. - Erfaringer i forbindelse med support eller retur av det aktuelle produktet. - Spørsmål om produktet eller spørsmål til andre som har skrevet en anmeldelse. Dette er ikke et forum. - Linker, priser, tilgjengelighet eller annen tidsavhengig informasjon. - Referanser til Kompletts konkurrenter. - Støtende/ufin ordbruk. - Anmeldelser kan ikke legges inn av våre leverandører. - Du må ha kjøpt varen for å skrive en anmeldelse. - Komplett forbeholder seg retten til å akseptere, avslå eller fjerne enhver produktanmeldelse som ikke er i tråd med disse retningslinjene. - Komplett forbeholder seg retten til å publisere anmeldelser i for eksempel annonsering. Dersom noen har spørsmål rundt konkrete produktanmeldelser kontakt oss gjerne på risros@komplett.no så ser vi på saken :-)
  3. Hei alle sammen, Situasjonen rundt harddisker er for tiden uoversiktlig. Årsaken til dette er at en del leverandører og underleverandører har base i Thailand og dermed blir hardt rammet av flommen i Thailand. Dette medfører at prisene kan svinge voldsomt slik de siste dagene har vist, og vi har forståelse for at det kan virke litt merkelig. Vi gjør vårt beste for å følge svingningene basert på informasjonen vi får fra produsentene for i det lengste å unngå å måtte fjerne harddisker helt fra sortimentet.
  4. Hei, Det er helt riktig som du sier Mortis at vi leier en del av lokalet fra våre venner i Jernia, men personalet er faktisk ansatt av Komplett :-)
  5. Hei alle sammen, Pick-up-Points er en viktig del av vår satsing og vi kommer til å åpne flere. For å kunne gjøre dette var det nødvendig å justere prisene slik at en slik satsing skal kunne la seg gjennomføre. Det er også riktig som Mortis skriver at vi har en del utgifter med kjøring og drift av Pick-up-Points. Vi håper og tror likevel at dere setter pris på Pick-up-Point tilbudet vårt :-)
  6. Hei RichardNoname, Hardware.no har testet denne, se: http://www.hardware.no/artikler/eizo_foris_fs2331/79122/1 om du ikke har lest den allerede. Til 1995,- som vi har denne til ut påsken syntes vi det er en skjerm som gir veldig mye skjerm for pengene. God påske :-)
  7. Heisann! En stor bommert av oss dette; Da flere av våre ansatte har tilgang til vår bedriftskonto her på diskusjon.no er det fort å glemme hvilken konto man har vært logget inn på. Vi som firma stiller oss helt nøytrale til andre butikker som retter seg mot sluttbrukere – vi handler jo ikke hos dem så ofte heller. Hva våre ansatte måtte ha av erfaringer må de selv stå inne for, men de får i alle fall bruke sin egen konto til å stemme. Stemmen er tatt bort! :-) Vi ønsker Dustinhome.no alt godt for fremtiden, det er sunt med konkurranse!
  8. Hei! Det har forekommet en glipp i pakkerutinene på lageret, det er rett og slett en ny medarbeider som ikke har fått opplæring i riktig pakking av harddisker. Problemet er nå løst, og diskene pakkes helt forsvarlig. Takk til våre kunder som gjorde oss oppmerksomme på dette! :-)
  9. Vi skal nok koke i hop noe! I morgen kommer det julekalender, håper det er en trøst for manglende superweekend i helgen som var!
  10. Hei! Fordi vi kjører et par store sommerkampanjer i år, og samtidig er inne i en trafikkmessig litt mer rolig ferieperiode, har vi valgt å droppe Superweekend resterende del av juli. Men fortvil ikke; I august vil Superweekend komme sterkt tilbake! I mellomtiden kjører vi meget hyggelige produkter og priser i CrazyWeek (denne uken!) Vennlig hilsen oss i Komplett.no
  11. Hei! Vi takker for tilbakemeldingene og vi ser at vi bør/burde informere kundene bedre i slike tilfeller før vi sender PC-en i retur. Derfor kaller vi sammen de berørte avdelinger internt og justerer rutinene for framtiden slik at vi kan ha en dialog i forkant med kundene på de sakene det gjelder. Heldigvis så har vi få slike saker men det er uansett ikke bra for de som opplever det. Beklager brydderiet! Du som tok opp saken i forumet i dag (fra Alta) vil bli kontaktet i morgen tirsdag slik at vi kan løse problemet. Hilsen Komplett.no
  12. Hei De som ikke allerede har fått beskjed i dag vil få dette i morgen onsdag. Ha en riktig god påske! Håper vi treffer flere av dere på Hamar i morgen. Hilsen Komplett.no
  13. Kjære kunder og forumbrukere. Vi er ganske trøtte i dag men stort sett veldig fornøyd med den responsen dere alle har gitt oss på gårdagens ”stunt”. Det ble satt ny trafikkrekord med ca. 100.000,- besøkende og en belastning vår infrastruktur aldri har sett maken til. På tross av at vi hadde forberedt oss godt (trodde vi) ble belastningen til tider for stor. Dette har dessverre medført at noen kampanjevarer ble oversolgt selv om det så ut som om disse var tilgjengelig på kjøpstidspunktet. For de som er spesielt interesserte så skyldes dette en ”caching” eller forsinkelse på visning av tilgjengelig beholdning mellom vår web og ERP-systemet SAP. Vi håper ikke at de det gjelder blir altfor skuffet, uansett så kan vi garantere at ingen kan snike i systemet og at det alltid er FIFO-prinsippet som ligger til grunn. Vi har fått litt pepper av innkjøp/lager/kundeservice/økonomi her internt i dag og det har vi sikkert fortjent. Men når vi er med på leken så må vi tåle steken! Håper vi har klart å innfri noen av forventningene der ute og at dere fortsetter å følge med på hva vi gjør fremover. Hilsen Komplett.no
  14. Tusen takk for haugevis av positive (og negative) meldinger i kveld og natt. Vi gleder oss til å lese dem alle. Det nærmer seg slutten her nå....
  15. Da har vi trukket blandt de 1100 første postene i denne tråden og den heldige vinneren av et Black Pearl kabinett er "Nikolai-n", PM er herved oversendt! Gratulerer Nikolai! :-)
×
×
  • Create New...