Gå til innhold

Best 1.person spill nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes Deus Ex er dritbra spill, det er mange andre også, Max Payne, Serious Sam, Command&Conquer serien og mye mer..

Når ble Command & Conquer-serien FPS? Renegade tenke du på? Du kan vel umulig anbefale Renegade?

Renegade var helt greit, er jo i dag ganske dårlig i forhold til BF og ut2004, men det var ganske artig og revolusjonerende da det kom

Lenke til kommentar
Var morro i de 2 dagene det tok å fullføre spillet.

Hvordan klarte du å gå igjennom spillet på så kort tid? Spilte du på easy da eller? Utviklerene lovet 20-25t gameplay... :ermm:

 

Jeg har iallefall sittet med det siden forrige helg. Kommet til sistebanen, men sitter fast.

 

on topic:

Jeg mener Far Cry er det beste FPS spillet på lenge. Bra story og gameplay!

to dager= 48 timer. så det skulle nok gå an å klare det så fort. men eg trur ikkje at du vil få full glede av å spele igjennom det så fort.

Spillte på default graden (medium?) Nå har jeg også spillt fps siden Wolfenstein 3D

kom ut i gammle dager :)

 

Men det gikk rimelig fort ja, kunne sikkert ha tatt meg bedre tid men storyen var tynn så jeg rusha igjennom spillet for å bli ferdig med det.

Lenke til kommentar
har testet FarCry demoen.. det var det VÆRSTE jeg noensinne har prøvd.. dette spillet kommer ikke inn i mitt hus! :thumbdown:

Hvorfor var det så sinnsykt elendig da? Liker du ikke skyting eller? Du kan da ikke klage så sinnsykt over et spill bare via en demo.. Den har jo bra grafikk og ai utendørs... Siden den demoen er det verste du har prøvd så kan du umulig ha spilt mer en 5 spille eller no.. Av en demo kan man ikke vurdere slik.. Men jeg har på følelesen av at du prøver og ta parti med dem på forumet her som sier de ikke liker spillet. Bare for å støtte liksom.

 

Synes det er litt teit at den kun kommer i Norge på DVD.. Får vel kjøpe det snart da...

Lenke til kommentar
har testet FarCry demoen.. det var det VÆRSTE jeg noensinne har prøvd.. dette spillet kommer ikke inn i mitt hus! :thumbdown:

Hvorfor var det så sinnsykt elendig da? Liker du ikke skyting eller? Du kan da ikke klage så sinnsykt over et spill bare via en demo.. Den har jo bra grafikk og ai utendørs... Siden den demoen er det verste du har prøvd så kan du umulig ha spilt mer en 5 spille eller no.. Av en demo kan man ikke vurdere slik.. Men jeg har på følelesen av at du prøver og ta parti med dem på forumet her som sier de ikke liker spillet. Bare for å støtte liksom.

 

Synes det er litt teit at den kun kommer i Norge på DVD.. Får vel kjøpe det snart da...

joa.-- ELSKER Fps skytespill å krigspill.. men synstes bare at farcry var litt.. ehh.. "rart"

 

men som sagt.. smaken er som baken..

Lenke til kommentar
Battlefield Vietnam er et uferdig produkt, som krever mye justering og bugfixing skal det bli ordentlig spillbart (slik 1942 forgjengeren ER)

 

;-S

Ja, men den har jo tonnevis av underholdningsverdi uansett.... Patchinga og slik må man bare forvente når det er EA som gir ut spill da.... :roll:

Lenke til kommentar
System Shock 2 og Deus Ex, sikkert om ti år også hvis de fortsetter å lage hjerneløse grafikkbimboer à la idag.

word! =) Som jeg skulle ha sagt det selv. Har ikke kommet ET skikkelig bra fps-spill de siste 2 årene om man ikke regner med de som også er full MP. (F.eks: ut2k4)

 

GRAFIKKBIMBOER, pass dere!

Lenke til kommentar

Den beste historien får du i det orginale Deus Ex (gadd ikke lete etter en demo men hele spillet koster bare 119kr på Gamesmix.com :)

Spillet har en x-Files lignende historie, våpen kan modifiseres med bla. kikkertsikte, ladetids modifikasjon og lyd demper. Du kan "oppgradere" deg selv også med eit enkelt skill system og biomodifikasjoner.

 

Av andre spill er IGI2, No one lives forever 1&2(Austin Powers lignende spill) og Max Payne 1&2 verd å kjøpe.

Lenke til kommentar
Jeg synes Deus Ex er dritbra spill, det er mange andre også, Max Payne, Serious Sam, Command&Conquer serien og mye mer..

Når ble Command & Conquer-serien FPS? Renegade tenke du på? Du kan vel umulig anbefale Renegade?

Renegade! :love::love:

 

My fav game for evah! Hjelper vel lite å anbefale uansett. Så lenge eg kan ha det morro med Renegade så er alles gut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...