A|3x Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Hvor hen ligger mine maps? x:\steam\steamapps\[email protected]\counter-strike\cstrike trodde jeg de skulle være, men her er det ikke noe...
Bluebeans Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Tror ikke de er tilgjengelige, isåfall er de konvertert.. /me har aldri funnet de
DevN Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 I cstrike-mappen kan du opprette en ny mappe som heter "maps" og legge inn nye maps som du laster ned vha andre metoder enn ingame. Du har vel ikke noe behov for å nå de andre?
A|3x Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Skrevet 9. mars 2004 I cstrike-mappen kan du opprette en ny mappe som heter "maps" og legge inn nye maps som du laster ned vha andre metoder enn ingame. Du har vel ikke noe behov for å nå de andre? Jo, de_inferno er "ødelagt" og jeg skulle ha sletta den fila for å laste den ned på nytt. Derfor jeg spør...
DevN Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 I cstrike-mappen kan du opprette en ny mappe som heter "maps" og legge inn nye maps som du laster ned vha andre metoder enn ingame. Du har vel ikke noe behov for å nå de andre? Jo, de_inferno er "ødelagt" og jeg skulle ha sletta den fila for å laste den ned på nytt. Derfor jeg spør... Hvordan kan det ha seg? Jeg tror ikke det blir lett å finne de inkluderte maps'ene i CS. Du kan jo prøve å laste ned en ny og legge den i cstrike\maps\ og prøve. Ellers så kan jeg kun anbefale noe i duren med reinstall. Vet ikke noen annen løsning. Eller vet en til, du kan slutte å spille på inferno.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå