Gå til innhold

Film: Forum-brukernes egne filmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, ny film fra Ibsen Art ute nå: Need 4 Football

 

Er egentlig bare litt lek med ball, og i forhold til hvor hardt vi suger i fotball så ble det ganske bra. Filmen varer i nesten to minutter, og minner litt om nike reklamene som gikk for noen år siden (bare ikke like bra :p)

 

Last ned, og kom med tilbakemeldinger...

 

Og ja, forresten filmen finner du her (trykk på videokameraet for å gå til filmseksjonen)

Lenke til kommentar
Okei, ny film fra Ibsen Art ute nå: Need 4 Football

Finner den ikke.. Sikker på du har lagt den ut? :)

mvh Jan Ove

Ehh, nei, men den kommer om veldig snart!

 

EDIT: Nå er den endelig lagt ut for nedlasting!

Endret av bj0rn
Lenke til kommentar
Så ditt forsøk på bullet-time, bj0rn. Vel, kan være enig i at dette var bedre, for all del, men heeelt overbevist ble jeg ikke. Men, jeg er ydmyk nok til å kunne innrømme at din versjon var bedre.

Det var ikke bj0rn sin produksjon, men min og Stian_molvik sin, dette hadde du sett dersom du såg på hvem som postet innlegget! ;)

 

Men uansett, saken var ikke at vi gikk inn med nebb og klør for å vinne over dere. Men vi ble inspirert til å prøve en alternativ løsning som ikke krevde for mye kunnskap.

 

 

Takk for tilbakemelding iallefall :thumbup:

 

EDIT: Hva synes dere om need 4 football filmen vår da ?

Endret av comrad
Lenke til kommentar

til kule-ku:

 

Ja den filmen var gøyal.

 

HVORDAN (!!!!) klarte dere å lage eksplosjonene?!?!? Jeg klarte for første gang i mitt liv ikke å se om det var digitale effekter eller pyroeffekter!!! Noe så imponerende.... Jeg blir gal av misunnelse. (Men seriøst: jeg redigerer nå på vår film fra sommeren 2003, og hadde dere røpet hemmeligheten til meg hadde jeg vært evig takknemlig! (såfremt det ikke er pyroeffekter det er snakk om))

 

Det er så kult at dere klarer å presse inn noe dere åpenlyst digger: å skamkjøre bil! Filmer blir alltid ekstra kule når man får spille i scener man digger. Det er bra.

 

Ellers var både klipp og kameraarbeid bra. De som dreiv med det ser sikkert selv hva som kan forbedres til neste gang.

 

I hvert fall: lykke til videre!

Lenke til kommentar

Eggstøkkan var jo bare helt genial!!

 

Dere fanget oppmerksomheten min fra første sekund, og resten av filmen satt jeg og skrattlo.

 

Den kua var sinnykt morsom :laugh:

 

Må også si meg enig med Ursa at ekspolosjonene var sinnsykt imponerende.

Endret av bj0rn
Lenke til kommentar
HVORDAN (!!!!) klarte dere å lage eksplosjonene?!?!?

Det var nok pyroefekter det. Litt industrihemligheter må man ha. Men lighter gass i store mengder er gøy viss satt fyr på. :D

 

Edit: Hjertlig takk for de positive tilbakemeldingene foresten!! :thumbs:

Endret av kule-ku
Lenke til kommentar

Jeg og 3 andre holder på med en film som skal være ferdig innen 13 mai.. Men vi laga en liten trailer som vi brukte et kvarter på så den ble ikke så bra. Jeg vet at folk vil ikke like den stemmen som kom, men det er fordi vi gadd ikke å gjøre noe annet med den :p

 

Filmen heter Deja-Vu og ja jeg vet at det skal være sånne streker et sted på ordet "Deja-Vu" men vi valgte ikke å bruke det.

 

Filmen er en slags komedie parodi av "The Matrix" men det ser du ikke så mye av i den korte traileren på 33 sekunder.

 

http://www.ludrio.no/dejavu.wmv

 

Jeg kan garantere at filmen vil se mye bedre ut enn denne traileren viser.

 

Takk for alle svar på forhånd :)

Lenke til kommentar

Jo, stilig trailer, uranus, for all del, men ville gjerne hatt noe forbedret på traileren.

 

Stemmen, den data-stemmen, var for skurrete, og virket mer som en dårlig blanding av menneskelig stemme, og en datastemme. Enten eller, synes jeg - ellers var den stilig.

 

I denne anledning vil jeg vise vår trailer til Blåisdiamanten. Rundt et halvt minutt, den og.

 

Se den her!

 

Hva synes dere?

 

EDIT:

Så ikke at dere selv visste at den var nokså ubrukelig. :cool:

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar

HEY!

Det temaet jeg har lett etter! :D

 

Har holdt på med å lage filmer i 5 år nå og liker det kjempegodt!

På min hjemmeside (Andyax Production) kan du se trailere og filmklipp fra filmene mine.

For å se hele filmen må du kjøpe DVD :p

 

Håper noen syntes de ser kule ut. :)

 

Ps. Hvis ikke linken over funker, så prøv denne her!

 

En ting til: Bjorn; Hvilket prorgamm bruker du for å lage dine filmer med den munnen på Kurt Nilsen o.s.v?

Jeg bruker Pinnacle Studio 8

 

AndyaX :cool:

Endret av Andyax
Lenke til kommentar

Jeg er svært interessert i filmskaping akkurat nå. Har riktignok holdt på litt frem og tilbake siden jeg var ni, men det har faktisk ikke blitt noe seriøst ennå. På barneskolen (i slutten) lagde vi en "Jackass-film" (ja ja, jeg vet). Det var vel den første vi fikk redigert (jeg redigerte). For en stund siden laget jeg også en Star Wars-parodi. På en uke, riktignok. Alt for kort tid, det. En dårlig film, selv om den hadde noen pene spesialeffekter (lyssablene, som var et forferdelig pirk og sinnsykt tidskrevende).

 

Jeg er på andre tanker akkurat nå. Tenker at de neste skal blir mer seriøse, i hvert fall. Jeg orker ikke begynne på noen storprosjekter med det første, men heller leke meg litt alene. Den neste filmen blir nok en surrealistisk kortfilm om det å gjøre lekser. Håper at det kan bli litt underholdende samtidig som den ikke oppfattes som useriøs. Det skal først og fremst være kunst... Men for å gjennomføre den må jeg først lære meg å animere strekfigurer på et ark som ligger på en pult (helst ruteark, som kanskje gjør den vanskeligere). Håper sånt no' ikke tar alt for lang tid, og da, om jeg blir ferdig, skal jeg i så fall kaste den opp på nett og lime linken inn her.

 

Etter det skal jeg antakelig slå løs på en lengre film. Idéen har ikke falt helt på plass ennå, men så snart den gjør det, skal jeg skrive skikkelig manus, skaffe nok folk og søke om pengestøtte. Er litt lite med utstyr her for øyeblikket.

 

Laster ned noen av filmene deres nå. Spent på å se. (Eggstøkkan har jeg sett to ganger. Dødsvittig.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...