Gå til innhold

Film: Forum-brukernes egne filmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Norbygdi Productions Slenger seg på!

 

Eggstøkkan Ein crazy action komedie.

 

Sjekk også ut Norsk Amatørfilm Forum

Genial film!

Jeg skjønner ikke hvordan dere fikk til at bilen kjørte utfor skrenten, dere må ha kjørt utfor på ordentlig?

Skulle likt å kunne noen av pyrotriksene deres... ;)

Supre slåsscener også, tatt en del inspirasjon fra diverse "backyard wrestling", ser det ut som :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått lagt ut reklamen vi lagde... Den sliter en del ja, den er veldig dårlig lys-satt o.l. dermed så ser den ikke særlig bra ut. Amatør-preget er høyt, men slik er det nå en gang her på skolen så jeg tror jeg får god karakter selv om den ikke er så bra. :)

http://advert.velmont.net

Det morsomte var å lage den, selv om resultatet ikke ble topp så var det morro å lære mer ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Her er en liten test video jeg har laget med mitt Logitech QuickCam Zoom.

(med 10 m USB kabel)

 

Laget 05.05.2004

Varighet: 4min 58 sek

 

Prosedyre:

 

Recordet i Logitech ImageStudio

Redigert i Adobe Premiere Pro

Exportert som Microsoft DV AVI

 

Konvertert via Windows Media Encoder til WMV (Webserver progresive Download)

 

For dem med bredbånd:

Testvideo 291 kbit/sek (10,5 MB)

 

For dem med ISDN:

Testvideo 57kbit/sek (2.35MB)

Lenke til kommentar
Er ikke meg som har laget filmen, men en kamerat som har vært med.

Gi dem gjerne tilbakemeldinger:

 

Patron-tann Tony

Denne filmen er virkelig til å anbefale, selv om lyden er ekstremt irriterende, for jeg må sitte å justere lyden opp når det er dialog, og ned når det er musikk.

 

Skuespillet til han med svart langt hår er ekstremt dyktig!

De andre er er helt OK.

 

historien er skambra, og effektene er bra!

 

Virkelig en bra amatørfilm!

Lenke til kommentar

Sånn!

 

Nå har vi laget en - om ikke perfekt - så ihvertfall BEDRE løsning.

Istedet for at alle annonserer sine filmer i denne ene tråden, slik at tilbakemeldinger og annonseringer av nye videoer flyter om hverandre, har vi opprettet et helt nytt forum kalt "videokritikk". Så fra og med nå kan dere fortsette denne tråden der.

 

Forum -> Digitale bilder, foto og video -> Videokritikk

 

Reglene til nå er: For hvert nye videoklipp man vil vise frem, lager man en ny post med f.eks. tittelen på videoen/filmen i emnetittelen. Deretter legger man ut en direkte link til videofila i selve posten og evt. litt mer informasjon og/eller screenshoots.

 

Dette er en prøveordning, så nye regler osv kan muligens komme siden. Nye, gode forslag og idéer mottas med glede.

Lenke til kommentar
Sånn!

 

Nå har vi laget en - om ikke perfekt - så ihvertfall BEDRE løsning.

Istedet for at alle annonserer sine filmer i denne ene tråden, slik at tilbakemeldinger og annonseringer av nye videoer flyter om hverandre, har vi opprettet et helt nytt forum kalt "videokritikk". Så fra og med nå kan dere fortsette denne tråden der.

 

Forum -> Digitale bilder, foto og video -> Videokritikk

 

Reglene til nå er: For hvert nye videoklipp man vil vise frem, lager man en ny post med f.eks. tittelen på videoen/filmen i emnetittelen. Deretter legger man ut en direkte link til videofila i selve posten og evt. litt mer informasjon og/eller screenshoots.

 

Dette er en prøveordning, så nye regler osv kan muligens komme siden. Nye, gode forslag og idéer mottas med glede.

Flott! Superdupert :D Hehe. I den tråden blir det da kun filmer. Når den vokser blir den interessant å kjøre gjennom.

 

- Problemet kommer sikkert til å bli at mange av filmene er tatt offline sånn 1mnd etter de er annonsert.

 

- Uansett så bør denne tråden ansees som stengt. Kanskje best å stenge den også da, sånn at ikke folk som meg svarer på den? :p;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...