Gå til innhold

Film: Forum-brukernes egne filmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville kanskje vært lurt å fått en tråd som dette sticky. Men uansett - det som er problemet med den er jo det at du må lete gjennom en tråd for å finne disse filmene. Et system hvor linkene og kort beskrivelse av filmene samt hvilken bruker som har den som første post i en tråd hadde vært supert. - Men det er jo ingen funksjon i Invision som gjør dette - og noen må jo passe på tråden uansett :)

 

Men tråder av denne typen er alltid greie å ha som sticky.

Lenke til kommentar
Ville kanskje vært lurt å fått en tråd som dette sticky. Men uansett - det som er problemet med den er jo det at du må lete gjennom en tråd for å finne disse filmene. Et system hvor linkene og kort beskrivelse av filmene samt hvilken bruker som har den som første post i en tråd hadde vært supert. - Men det er jo ingen funksjon i Invision som gjør dette - og noen må jo passe på tråden uansett :)

 

Men tråder av denne typen er alltid greie å ha som sticky.

Med sticky, mener du da at den er "prioritert", at den holder seg øverst i forumet uansett?

Lenke til kommentar
jeg har laget en liten filmsnutt her http://www.bandrommet.net/bilder/overomfilm.wmv

 

Det er bare en moroting jeg lagde og det er den første filmen jeg har klippet sammen. Lagde den for å lære meg klippe og bruke programmet. Derfor alle de cheesy overgangene :)

 

Musikken er lovlig forresten :)

 

peace

Hehe, artig liten film det der!

 

Stilig musikk!

takker :) Musikken er spilt inn i nettopp det øverommet som det er filmet i :)

Lenke til kommentar
regnskogenshelter

 

Her er filmen jeg og noen kompiser ordnet..... selv om handlingen er piss og det ikke henger helt sammen er den litt morsom...

 

Vil også si det at det var en fyr for en stund siden som la ut en film med samme musikk og opplegg... vil bare rette en takk og si at første biten er inspirert av den  :thumbup:

du har rett! den var morsom! jeg satt iallfall og lo godt!

 

Men skulle likt å vite hvorfor Jysk sjefen ble så forbanna!

Lenke til kommentar
regnskogenshelter

 

Her er filmen jeg og noen kompiser ordnet..... selv om handlingen er piss og det ikke henger helt sammen er den litt morsom...

 

Vil også si det at det var en fyr for en stund siden som la ut en film med samme musikk og opplegg... vil bare rette en takk og si at første biten er inspirert av den :thumbup:

Veldig bra. Jeg var litt skeptisk på begynnelsen, men så at dere etterhvert hadde endel humoristisk dialog, samt morsom klipping og veksling mellom sakte-/fort-film. Egentlig en veldig bra "reportasje". Dere burde lage flere slike :)

Jeg kjente meg igjen flere steder i filmen også...

Lenke til kommentar
regnskogenshelter

 

Her er filmen jeg og noen kompiser ordnet..... selv om handlingen er piss og det ikke henger helt sammen er den litt morsom...

 

Vil også si det at det var en fyr for en stund siden som la ut en film med samme musikk og opplegg... vil bare rette en takk og si at første biten er inspirert av den  :thumbup:

Veldig bra. Jeg var litt skeptisk på begynnelsen, men så at dere etterhvert hadde endel humoristisk dialog, samt morsom klipping og veksling mellom sakte-/fort-film. Egentlig en veldig bra "reportasje". Dere burde lage flere slike :)

Jeg kjente meg igjen flere steder i filmen også...

Har laget drøssevis av slike filmer... minst 4..... Men alle gikk tapt i et fatalt harddisk krasj :cry:

 

Vi har også faktisk på tape en god del av det sjefen sa til oss mens han var sint og han sto og så på at vi tok opp "svart" over det vi hadde på tapen hvis dere skjønner.. Vi tok ikke dette med siden det var så vanskelig og høre hva han sa.

Lenke til kommentar

Ahaha, stiligt! :D Likte den der altså :] Enkelt laget men du får allikevel følelsen av hva det er for noe.

 

Ja, ja. Bra :) -- Selv så har jeg også laget noen slike tester for en 2 måneder siden. Er raskt laget osv da, det var egentlig bare en test for den ekte versjonen skulle bli laget.

 

Men siden folk allerede har starta med Matrix ting kan jeg hive min inn også.

 

-> http://advert.velmont.net/

Lenke til kommentar
Stilig bullet-time, Velmont! Du kunne ikke tenkt å snekre sammen en liten tutorial til den der?

Musikken på den ene der var jo :laugh:

Vel, jeg føler hele den advert.velmont.net saken er en slags "guide" :)

 

Det står ikke step-by-step men så har ikke alle samme programmer heller. Skriver litt om teorien, også kan alle da bruke de ressursene de har til å lage noe eget :)

 

Den ekte reklamen er ferdig - men jeg har ikke fått komprimert lyden ennå, og jeg vil helst ikke legge den ut før jeg har fått gjort den. Den ferdige reklamen er mye enklere laget - ingen freezetime og 180 graders spin i den. Fikk ikke tid til å gjøre det skikkelig, så jeg droppet det bare.

 

-- Men, vi bør holde slikt "utenom" snakk til et minimum og heller lage egne tråder for slikt. Vil du snakke videre om det lag en egen tråd til det :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...