Gå til innhold

Festepunkter for tunge kjølere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for svar!

 

Har funnet et sett som jeg tror skulle være fint for mitt bruk. Er det noe og utsette på dette? Vet noen hvilket mønster som er frest ut i denne kjøleblokka?

 

http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet733.htm

Pass deg om du har NF7.

Det går selv om man har nf7, men jeg har ikke det heller. Jeg har A7N8X deluxe. Men vet du noe om kjøle egenskapene i dette ? Samt om det er sikkert?

Lenke til kommentar
Vil tro det MIST settet fra microplex kjøler ganske mye bedre enn det billig-settet... Men har ingen erfaringer selv.

Tja, nå regner jeg med at du bare vurderer utifra prisen? ;) Begge to har en 120 mm radiator, og flow'en til billig settet er 700 l\t mens den på microplex settet er 300 l\t. Vanntanken har jo ikke så mye og si, mens blokken faktisk er ganske bra på billig-settet. Jeg skulle tro det var ganske likt, men hvis noen som har det kunne sagt noe hadde det vært fint.

Lenke til kommentar
Vil tro det MIST settet fra microplex kjøler ganske mye bedre enn det billig-settet... Men har ingen erfaringer selv.

Tja, nå regner jeg med at du bare vurderer utifra prisen? ;) Begge to har en 120 mm radiator, og flow'en til billig settet er 700 l\t mens den på microplex settet er 300 l\t. Vanntanken har jo ikke så mye og si, mens blokken faktisk er ganske bra på billig-settet. Jeg skulle tro det var ganske likt, men hvis noen som har det kunne sagt noe hadde det vært fint.

Mente å huske at den blokka ikke kom særlig bra ut i test jeg... Hydor-pumpa takler ikke særlig mye mottrykk, så tror ikke forskjellen der er så stor. Den radiatoren som følger med er vel heller ikke den beste...?

Lenke til kommentar

Vet noen om Niso radiatoren har 120mm fester på begge sider? Har tenkt til og feste radiatoren i toppen, og vil helst ikke borre 4 hull ekstra fordi disse festene går så langt ut på sidene. Skal nemlig ha en 120mm grill i tillegg, og da er det kjekt at radiatoren kan bruke hullene til grillen...

Lenke til kommentar
Det har den, se her: http://www.ocshoot.no/water/liqice/10.jpg (fra test av Revoltek LiquidIce).

Flott! Hehe... Så bildet, men jeg så det på en spesiell måte sånn at det virket som om skruefestene pekte andre veien. Men uansett burde jeg sett det i forhold til nipplene. Det avr det som skulle til for og bestille det settet. Så da er det på vei til meg. Håper jeg får det på lørdag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...